25 Mayıs 2016 Çarşamba

Flormar Pretty P27 Oje

Flormar Pretty P27 Oje 
Flormar'ın 6ml'lik şirin ambalajlı Pretty serisi ojeleri alıyorum ama bitiremiyorum diyenlere göre. Ama maalesef fırçası da ambalajı gibi minik ve benim gibi geniş tırnak yapısı olanlara göre pek değil. Özellikle de son dönemlerde geniş fırçalı oje markaları çoğalıp bunlarla oje sürmeye alışınca minik fırçalarla oje sürmek tam bir işkence oluyor.  

Flormar Pretty P27 Oje 
P27 numaralı mavinin çok canlı ve benim en sevdiğim tonu olan ojenin sedefli, incecik ışıltılı ve hafif pürüzlü bir yapısı var. İnce fırçaya rağmen renginin opaklığı nedeni ile sürümü kolay, dalga dalga olmuyor sürerken. Tek katta da rengini verse de benim tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. Ayrıca çabuk kuruyor.
Flormar Pretty P27 Oje 
Bu rengine bayıldığım, sürdükten sonra sonra da tırnaklarıma baktıkça beni mutlu eden oje maalesef çabuk soyuluyor. Bir de çıkarırken maviliği tam geçmiyor, tırnakları da sarartıyor maalesef.
Dipnot: Flormar'ın bu serisi aslında sitelerinde bilgi olarak var ama satın alınamıyor. Sanırım artık satıştan kaldırılmış.

10 yorum:

  1. benim de buna benzer pastelin ojesi var elimde çok beğenerek kullanıyorum sana çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. en sevdiğim mavi tonlarından biri..

    YanıtlaSil
  3. Mavinin tonu müthiş.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  4. ben de bu minikleri çok seviyordum, kurumadan kullanabiliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, bence ojeler bu boy olsun hep :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)