31 Mayıs 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #122

Marmaris
Marmaris Kalesi'nden bildirmeye devam.

Marmaris


Marmaris
Kaleden liman manzarası, benim gittiğim zaman okullar açıldığı için sakin görünüyor. Normalde çok fazla kalabalık oluyor.

Marmaris


Marmaris



Marmaris
Kale civarı evler.

Marmaris
Bir sanat galerisi. 

Marmaris
Marmaris'in heykelleri. O çaldıkları müziği ben duyuyorum :)

Marmaris
Geçen sene tanıştım bu çiçekle, daha önce ne gördüm ne de duymuştum. Çarkıfelek diye de bilinen Passiflora çiçeğiymiş. O kadar güzel ve ilginç ki. Bu çiçek Paraguay'ın milli içeceğiymiş. Meyvesi pastacılıkta kullanılıyormuş. Ayrıca çayının sakinleştirme etkisi varmış. Ben ilk defa burada gördüm ama İstanbul'da da bir çok yerde gören var bu çiçeği. Özellikle adalar civarında. Bu yaz da aynı yerde görmeyi umuyorum bu çiçeği.
Marmaris
İçmeler'deyiz. İçmeler çok güzel, gelsenize :) Bunu yazarken ben hala İstanbul'dayım tabi :)


11 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar gitmek istediğim yerlerden oldu:))

    YanıtlaSil
  2. En kısa sürede yine gidip, yeni makinenle de foto çekersin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Çarkı felek çiçeği Bodrum'da da boldur, gerçekten çok güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa gördüm, çok güzel bir çiçek :)

      Sil
  4. ah bu Marmaris resimleri denizi nasıl özlüyorum gördükçe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim de neyse ki az kaldı :)

      Sil
  5. Merkezden içmelere kadar bisiklet sürün mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyeceğim :) Gördüm yeni bisiklet yolunu harika olmuş :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)