26 Mayıs 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #121

Bu yaz için tatil planlarınızı yaptınız mı? Henüz plan yapmadıysanız belki seçim yapmanızı kolaylaştıracak Marmaris fotoğrafları geliyor yine.
Marmaris Kalesi
Marmaris Kalesi'ndeyiz. Kaleden manzara böyle
Marmaris Arkeoloji Müzesi
Marmaris Kalesi'nin içerisi aynı zamanda Marmaris Arkeoloji Müzesi. Müzede civarda ki ören yerlerinde bulunan tarihi eserler sergileniyor.

Marmaris Kalesi
Kale şehir merkezinde, yürüyerek çok kolay şekilde ulaşılabiliyor. 

Marmaris Arkeoloji Müzesi
Kalenin  M.Ö. 1044 yılında İyonlar döneminde inşa edildiğine inanılıyor. 

Marmaris Kalesi


Marmaris Arkeoloji Müzesi
Marmaris Kalesi
Özellikle kaleye giden sokaklarda ki evler çok güzel. Sırf bu sokaklarda dolaşmak için bile kaleye çıkılır.
Marmaris Arkeoloji Müzesi
Genelde bu sokaklar ve kale tatilciler tarafından ihmal ediliyor; deniz, kum, güneş ve gece hayatı derken kaleye gitmek pek akıla gelmiyor. Eğer yolunuz düşerse ihmal etmeyin, mutlaka gidin.
Marmaris Kalesi

Marmaris Arkeoloji Müzesi
Ben de tabii ki bu yaz da kaleye gideceğim mutlaka.

11 yorum:

  1. Geçen sene bu zamanlar ben de bol bol fotoğrafladım buraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene bu zamanlar ben de oralardaydım :)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor da her zamanki gibi gitmeye fırsat bulamayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım sen yayınladıkca cok ozeniyorum. Yazın gitmem çok kalabalık olur ama sonbaharda gitmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gidersin canım belki ben de orda olurum sonbaharda.

      Sil
  4. harika marmaris harika resimler :-))

    YanıtlaSil
  5. Hiç kaleye gitmeden olur mu o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer gittiğimde yine gideceğim, hep gideceğim :)

      Sil
  6. ah cok güzel fotograflar.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)