22 Mayıs 2016 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #120

Marmaris'te dolunay.


Yerli ve yerel gazozları denemeyi seviyorum. Marmaris'te Zafer Gazozunu denedim ve beğendim. Ama daha denenecek çok yerel gazoz var :)

Burayı çok seviyorum. Barlar sokağının girişinde taş ev. Burası Marmaris'in en eski mahallelerinden. Kaleye giden yolun başlangıcı ve burada ki evler çooooook  güzel :)

İstikamet Marmaris Kalesi

Kaleye giden yol 

Evimin bulunmasını istemediğimde ben :) Şimdi bu evin numarası kaç?


Evler, kapılar herşey çok güzel :)

Marmaris Kalesi'ne çıkarken bir butik otel. 
Bir sonra ki yazımda Marmaris Kalesi detaylarına devam edeceğim :)

11 yorum:

  1. marmaris ve fotolar hepsi de harika :-))

    YanıtlaSil
  2. Üzüntüden içim burkuldu vallahi :( Okumayacağım artık bu tip yazılarını :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ama neden? Bu sene tatil yok mu?

      Sil
    2. Sıcak yere gidemem ki :/

      Sil
  3. Uzun zamandır gidemedim, en son 2014'tü sanırım Marmaris tatilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geezilecek görülecek yer çok tabi fırsat olmuyor, benim memleketim gibi oldu Marmaris eskiden 2 haftalık yıllık izinlerde 1 hafta başka yere giderdik 1 hafta Marmaris'e. Şimdi hep Marmaris'e gitmek istiyoruz :)

      Sil
  4. Harika fotoğraflar, hayranlıkla izliyorum,
    yerel gazozları ben de çok severim, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Harika Fotoğraflar. Yüreğine sağlık.
    Iyi geziyorsunuz ne güzel.
    Selamlar. Sevgiler. .

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)