13 Mayıs 2016 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #119

Aslında yarın Marmaris'te olacaktım fakat evde kafa dinleyeceğim diye tutturup evdekileri gönderdim ama şimdiden pişman oldum. Neyse ki 1 hafta 10 gün kadar sonra ordayım. Çok özledim.
Geçen sene Ekim ayından Marmaris fotoğrafları. Bu sene tatile nereye gideceğini bilemeyenlere bir fikir olur belki.
Marmaris'de pencereler denize ve çam ormanlarına açılır.

Bizim gizli bahçemiz :)


Evimizin bulunduğu sokakta herkes çok hayvansever. Bir sürü kedi ve köpeğe her gün yemek, mama veriliyor. Bu güzellik de onlardan biri ama uyanık olanlardan. Evin kapısından ayrılmıyor, onun maması suyu özel. 

Marmaris'in korsan gemisi.

Limanda akşam


Abimin ekmek tekneleri.
Bunlar geçen yazdan her sene yenilendikleri için şu an nasıl görünüyorlar ben de bilmiyorum. Gidince göreceğim :)

Dolunay mı o? :)

Dolunay.

Marmaris Kalesi
---Marmaris'den bildirmeye devam edeceğim---

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de günlerdir böyle diyerek dolaşıyorum :)

      Sil
  2. Geçen yıl Marmaris'e tayin olabilme şansını kaçırdığımız için çok pişmanım canım.Resimlere bakınca pişmanlığım dahada arttı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş Filiz'cim son 1 senedir çevremde bir çok kişi sakin sessiz yerlere taşınmaya başladı. Biliyorsun benim hayalim de Marmaris'te yaşamak. Orada hayat çok güzel, inşallah bir daha ki tayininiz de canım :)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyor canım, bir gün geleceğim ben de oralara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ne güzel olurdu hep birlikte gitseydik :)

      Sil
  4. Ağlıycam sanırım. Çok ama çok güzel <3

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)