7 Mayıs 2016 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #118

Fotoğraflar geçen sene Ekim ayından. Bir türlü yazamamıştım, tatile nereye gitsem diye düşünenlere fikir olur belki.
Marmaris / Hisarönü

Hisarönü'nde Club Rena'nın plajındayız

Sezon açılsa da denize girsek :)

Bu şemsiye de beni özlemiştir belki.

Club Rena'nın yemekleri de çok güzel.

Marmaris / Hisarönü Club Rena
Marmaris'in içi çok sıcak olsa bile Hisarönü serin oluyor ve esiyor. Bu yüzden haftada 1-2 defa bu tarafa kaçıyoruz mutlaka.


Gün bitiyor.


Penceremden manzaralar. 

8 yorum:

  1. Haziranda gideceğim ben de nasipse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben de ya Mayıs sonu ya da Haziran'da gideceğim :)

      Sil
  2. Ya nasıl güzel sakin bir yer öyle. Bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yer Marmaris'i çok özledim..

    YanıtlaSil
  4. Çok sıcak olacakmış bu yaz. Sezon açılmasın hiç :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılın ya, turizmden para kazananlar var, denizi çok özleyenler var :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)