2 Mayıs 2016 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #117

Gözünüz aydın, Burhaniye'de son günüm :) Sabah 6'da kalkıp yürüyüşe çıktık Annecimle.


Kedilerle oynadım, çok iyi geldi :)

Akçay'a gittik.

Akçay

Ben geçen yazdan beri paketli tek seferlik dondurmaları pek yemiyorum, yaşasın el yapımı dondurmalar. Akçay'da da böyle bir dondurmacı buldum; Vardar Dondurma. Favorim her zaman vişneli, limonlu, kaymaklı dondurmadır. Arada çikolatalı dondurma eşlik eder bu üçlüye. Limonlu dondurma bir dondurmanın kaliteli olup olmadığını ele veriyor, bazıları limondan çok limon suyu gibi, bazıları da limonun suyunun suyu. Aynı meyve suları gibi. Neyse, Vardar Dondurma'nın limonlu dondurması başarılı. Sevdim :)

Eve dönüş.

Kahve keyfi

Yine bir türlü anlatamadıklarımdan, yazamadıklarımdan. Eylül ayında Burhaniye'den döndükten sonra bir kaç gün evde kalıp yine Marmaris yollarına düşmüştük. Yani geçen sene Eylül sonu, Ekim başı ve ben daha yeni paylaşabiliyorum. O dönem biraz hastaydım, biraz keyfim yoktu, biraz ülkemizin içinde bulunduğu durumlardan paylaşım azaltmıştım. Yeniden toparlayacağım inşallah.

Marmaris / Hisarönü
Hisarönü aslında bir köy, ormanın hemen dibinde tertemiz ve uzun plajları olan bir köy. Tarihte denizinin ve havasının bir çok hastalığa iyi geldiği söylenir. Marmaris'in biraz dışında, Datça yolu tarafındadır. Burada bir çok konaklama tesisi var. Biz de sakinliği ve Marmaris'in içine göre her zaman daha serin ve rüzgarlı olan havası nedeni ile mutlaka haftada  kere de olsa buraya kaçıyoruz. Burada ki tercihimiz Club Rena.
Marmaris maceraları da devam edecek tabi ki.

6 yorum:

  1. tatili ben de özledim hele de denizi sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ya, aslında girme şansım oldu geçen haftalarda ama hazırlıksız yakalandım nasıl içimde kaldı :)

      Sil
  2. Ay ne güzel kareler. Bir an önce yaz gelsin de tatile gidelim yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle de yaz da gelmiyor bir türlü :)

      Sil
  3. Ben de algida gibi hazır dondurmaları pek tercih etmiyorum. Çok zorda kalırsam ancak yiyorum. Pastane dondurması gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden hazır yiyordum ama artık sevmiyorum. Aynen, en güzeli pastane dondurması tabi o da Algida değilse :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)