29 Mayıs 2016 Pazar

Pastel 75 Oje



Pastel'in 75 numaralı ojesi bir dönem çok popülerdi fakat o dönemlerde kahve ve gri tonlu ojeleri pek sevmiyordum. Geçtiğimiz kış nude ve kahve tonlarına biraz biraz alışınca denemek istedim ve bu ojeye bayıldım.
Chanel'in çok beğenilen bir ojesinin (Chanel 505) muadili (dupe) olan Pastel 75 oje taupe olarak tabir edilen gri-kahve rengi. Kıvamı çok güzel, 2 katta opaklaşıyor. Top coat kullanmadığım halde parlaklığı harika. 
Kalıcılığı fena değil, hemen soyulmuyor. Ben 2 gün rahatlıkla kullanıyorum sürdüğümde. 

6 yorum:

  1. Bu renkleri severim not ettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni yeni sevmeye başladım :)

      Sil
  2. Pastel'in ojelerini severek kullanıyorum :)) Bu renge bakmamıştım birdaha ki sefere bakarım buna da ;)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok beğendim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)