11 Mayıs 2016 Çarşamba

Adidas Pure Lightness Deodorant

Adidas Pure Lightness Deodorant 24 saat tazelik vaadeden, notalarında meyve, çiçek ve misk bulunan bir deodorant.  Deodorantları yaz ve bahar aylarında pek tercih etmiyorum, terlemeye karşı roll-onlar kadar koruyamadıklarını düşünüyorum. Ama kış aylarında bazen roll-onlarla birlikte bazen de sadece deodorant kullanıyorum. 
 Adidas Pure Lightness Deodorant'ın kokusu gerçekten çok fresh, taze. Ama kendini hissettiren bir koku. Tam baharlık, normalde deodorantları koltuk altına uygulayıp sonrasında parfümle destekliyorum. Adidas Pure Lightness Deodorant'ı parfümle desteklemediğimde bile bir kaç saat dayanıyor ve taze, fresh kokusu beni mutlu ediyor. Fakat terlemeye karşı bir faydası yok. Yani çok terlemediğimiz aylarda, zamanlarda kullanılması gerekiyor. 
Adidas Pure Lightness Deodorant'ın üst notalarında kavun ve kırmızı elma, orta notalarda yasemin, manolya, menekşe ve zambak, alt notasında ise misk var. Ayrıca ambalajını da renkleri ve yuvarlak hatları nedeni ile çok beğeniyorum. Adidas Pure Lightness serisinde deodorant, sprey deodorant ve edt olmak üzere 3 çeşit var. Denemedim ama sprey deodorant ve edt özel günler haricinde günlük olarak kullanılabilir diye düşünüyorum, çünkü kokusu (ve notaları) harika.

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok taze güzel bir kokusu var :)

      Sil
  2. Tek başına saatleri kurtarıyor indirimliyken tercih ediyorum da öbür türlü diğer ürünlerden bir fark göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerinden + farkı bana göre kokusu eksisi ise terlemeye karşı bir faydası yok.

      Sil
  3. ay çok severim kokusunu bunun içinde aliminyum varmıydı bunun hatırlayaamadım yoksa yeniden alacağım kesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de içeriğini çekmeyi unutmuşum bitirdim bakmadan da attım. Bir dahakine ben de bakayım alüminyum var mı?

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)