30 Nisan 2016 Cumartesi

Gosh Boombastic XXL Volume Maskara

Aslında fotoğraflama konusunda en sıkıntı çektiklerim göz ürünleri, özellikle de maskaralar. Gosh Boombastic XXL Volume Maskara'yı bu yüzden yazıp yazmama konusunda tereddüte düştüm ama sonunda yazmaya karar verdim.
Gosh Boombastic XXL Volume Maskara'nın vaadi dolgunluk ve uzunluk vermek. 

Ben kullanmadım ama kullananlardan gördüğüm kadarı ile fırça yapısı Essence I Love Extreme Maskara'ya benziyor.  Dişli ya da dikenli olarak tabir edebileceğim plastik, düz bir fırça. Ucu top şeklinde, bu kısımda da yine dişler - dikenler mevcut. 

Açıldıktan sonra katılaşan, yapısı kalınlaşan maskaralardan değil. Uzun bir süredir ilk gün ki yapısı ile kullanıyorum, herhangi bir kuruma olmadı. Kirpiklerim orta uzunlukta, bu fırça kirpiklerimi dipten uca kavrıyor. Uzatma etkisini de beğeniyorum ama hacim konusunda istediğim sonucu alamadım.
Günlük kullanıma uygun, dikkatli kullanmak şartı ile 2 kat uygulanmada bir problem yaratmıyor. Ama bazen fırçaya fazla ürün geliyor ve dikkat edilmezse topak topak, yapışan kirpikler ortaya çıkıyor. Uzun süreli kullanımda da bir süre sonra az da olsa göz altına akma, dökülme yapıyor. dökülme / akma sorunu olmasa günlük kullanım için güzel bir maskara aslında.
Gosh ürünlerine Gratis'lerden ulaşabilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir maskara bu buradaki Gratiste Gosh yok maalesef ama dökme yapması sıkıntıymış en sinir olduğum şey bir zaman sonra dökme yapması maskaranın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olanlar da var ama ben de dökme yaptı maalesef. İndirimde yakalanırsa bir şans verilebilir.

      Sil
  2. maskara deyince bu kadar tutkuyla takıldığım bir şey yok , deneyemiyorum bile , fıçası bana uysun yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun kalıp takılayım diyorum ama bulamadım o maskarayı hala, arıyorum :)

      Sil
  3. Herkes bayılıyor bu ürüne ama kısa düz kirpikler için uzatması tamam ama dediğin gibi dolgunluk vermesi iptal :(

    YanıtlaSil
  4. Hacim konusunda ben de hiç anlaşamadım. Kirpik yapısına göre beğeniler değişiyor tabi.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)