2 Nisan 2016 Cumartesi

Eklips Makyaj / Fondöten Süngeri

İlk makyaj yaptığım günlerden beri fondöteni ellerimle sürmeyi sevmediğimden sünger ya da fırça yardımı ile kullanırdım. O zamanlar tabi böyle süngerler yoktu :) Son yıllarda Beauty Blender ve Real Techniques süngerler çok popüler, fakat fiyatlarının yüksek olması nedeni ile denemek istemedim. Eklips Makyaj / Fondöten Süngeri'ni bir indirim döneminde raflarda oldukça uygun fiyata görüp denemek üzere sepete attım.
Eklips Makyaj / Fondöten Süngeri 'ni alalı uzun zaman oldu ama nedense bir türlü açıp kullanmaya elim gitmedi. Fırçalar bana daha pratik geliyor öncelikle. Bir de  benim gibi tembellere göre değil bu makyaj süngerleri :)
Süngeri kullanmadan önce şişene kadar suyla nemlendirmek gerekiyor. Daha sonra sıkıp fazla suyu havlu veya kağıt mendil / havlu ile almak gerekiyor. Geniş bölge yanak, alın için. Sivri tarafı ile burun kenarı, çene gibi daha dar bölgelere fondöteni uygulamak için. Ayrıca kapatıcı uygulamalarını da sivri uçla yapmak kolay oluyor. Ben fırçada da olduğu gibi sünger ile uygulama yaparken de sürme şeklinde değil de tampon hareketlerle uygulama yapıyorum.

Hafif nemli yapıdaki süngerlerle fondöten sürmeyi seviyorum. Hem daha ince hem de daha doğal bir görünüm veriyor. Maalesef fondöteni ortak kullanıyoruz Eklips Makyaj / Fondöten Süngeri ile. Zira biraz ürün emiyor ama her şeye rağmen fondöten bitiremeyenlerden olduğumdan çok önemsemiyorum. 
Temizlemesi de aslında hem kolay hem kolay değil.  İlk önce mutlaka her kullanımdan sonra yıkamak gerekiyor. İlk kullandığımda anti bakteriyel bir sıvı sabun ve bebe şampuanı ile yıkadım, biraz zorladı. Kesinlikle hırpalamamak gerekiyor, tırnaklara da dikkat etmeli. Kolaylıkla kesilip parçalanabiliyor. Daha sonra ise kalıp sabunla yıkamayı denedim ve kesinlikle en doğru temizleme şeklinin kalıp sabun olduğuna karar verdim. Önce kalıp sabun ile yıkayıp sonrasında bebe şampuanı ya da anti bakteriyel sabun ile yıkıyorum tekrar. Zeytinyağı ve sabun ile yıkayanlar da varmış ama henüz denemedim.
Daha önce kozmetikçilerde satılan üçgen süngerlerden kullanmıştım ama bu kullandığım ilk Beauty Blender şekilli süngerdi. Öncesinde ıslat - suyunu al kısmı, uygulama sonrası hemen yıkamak gerektiği için elim sıklıkla gitmiyor, fırça kullanmak daha kolay geliyor. Diğer markalarla kıyaslayamayacağım ama elim sık sık gitmese de severek kullanıyorum. Makyaj koleksiyonu oluşturmaya yeni başlayanlara ya da bu süngerleri merak edenlere uygun fiyatı nedeni ile tavsiye ederim.

16 yorum:

  1. merak ettiğim bir sünger, daha önce hiç sünger kullanmadım ama fiyatı uygun olduğundan bu markayı denemek istiyorum, sadece her kullanım sonrası yıkamak zor gelebilir belki:) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı olduğu için rahatlıkla deneyebilirsin. Beğendikçe başka markalara geçilebilir. Benim de önce ıslatmak sonra da yıkamak zoruma gidiyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Uzun bir süre severek kullandım. şimdi rt yi daha çok kullanıyorun. benrii ve hm süngerlerde güzel beauty blender ı denemedim onu merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alalı uzun zaman geçmesine rağmen yeni denemeye başladım. Başka markaları da denemek istiyorum.

      Sil
  3. bende ne zamandır denemek istiyorum,güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, denenecek çok marka ve sünger oldu bu ara :)

      Sil
  4. Süngerlere sarınca fırçalarım öksüz kaldı ^^ Bu markayı denemedim hiç ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fırçaları daha pratik buluyorum o yüzden süngerleri deneyemedim canım.

      Sil
    2. Fırçalar candır haklısın ^^

      Sil
    3. Süngerleri günlük olarak çok kullanan var da bana pratik gelmedi sık sık kullanamıyorum canım.

      Sil
  5. İyi günlerde kullanın bende aynı ürünü kullanıyorum arada sırada temizlemesi çok zor geliyor:)

    YanıtlaSil
  6. Çok uygun fiyatlı olup, bir de indirime girdiği için ben de bu markayı çıktığı gibi alıp, iş yerimde kullanmaya başladım. Bazen uyku çok tatlı geliyor ve işe makyajsız gidiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben evde kullanmaya üşeniyorum ıslat kullan yıka, sen iyi kullanıyorsun iş yerinde :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)