24 Nisan 2016 Pazar

Bitenler #64

Taft Looks Islak Jöle; Saçımı topuz ya da at kuyruğu yaptığımda sabitlemek için kullanım sadece. Fazla sertleştirmeden sabitliyordu.
Avon 4lü far; Çok pigmentli veya kalıcı değil ama ıslatarak ya da baz ile kullandığımda uzun süre dayanıyordu. Çok uzun zamandır benimleydi, çöpe gitmenin vakti gelmişti.
Cosmed Yatıştırıcı SOS Krem (Tester); Nemlendirici olarak kullandım ama sakinleştirici özelliğini farketmedim maalesef.
Rival de Loop Ruj; Yazısı burada
Dove Dökülme Karşıtı Serum; Yazısı burada
Purederm Oksijen Köpük Maskesi: Çok eğlenceli bir maske. 2 çeşidi var, ikisini de denedim. Arada tekrar alırım.
Dove Dökülme Karşıtı Serum; Yazısı burada
Loft Vücut Losyonu; Yazısı burada
Rebul Mandalina Sabun; Güzel kokulu minik bir sabundu. Duşta vücut için kullandım, çabuk bitti.
Veet Naturals Sir Ağda Bantları; Şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi Veet. Diğerlerine göre fiyatı yüksek ama.
YSL pudra; Bitiremedim ama çok uzun zamandır benimleydi. Çöpe gitti.
Pretty Promise Vücut Losyonu; Tam bir pamuk şeker kokusu vardı. Bazen ağır geliyordu ama sevdim. Nemlendirmesi ortaydı.
Rival de Loop 52 Numara Ruj; Çok güzel bir rengi vardı, çok severek kullandım. Neredeyse dibini gördüm diyebilirim.
Dove Dökülme Karşıtı Serum; Bir türlü bitmedi. 2 paket kullandım şu ana kadar. 2. paket bitmek bilmedi :) Yazısı burada
Cosmed Day - To- Day Temizleme Jeli; İçinde çok az ürün vardı, bir şey anlayamadım.

10 yorum:

  1. Benimde yazmam gereken bir konu ama zor geliyor ://
    Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmek ayrı dert, yazması ayrı dert. Bir kerede yazamıyorum ben 2 veya 3 kerede yazıyorum yoksa çok sıkılıyorum :)

      Sil
  2. ay bitti bile ben de haftaya yazarım bitenleri ancak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazması çok sıkıntılı ya :)

      Sil
  3. Bitenler yazısı okumak çok keyifli ama yazması da bir o kadar zor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başlıyorum bitirene kadar 3 yazı daha yazıyorum. Bir seferde bitiremiyorum :)

      Sil
  4. Purederm maskeyi ben de çok eğlenceli buldum, temizlemesi de fena değil.
    Ürün bitirdiğinde taslak yazına yorumlarını yazsan, sonrada foto ekleyip yayınlasan daha mı kolay olur acaba senin için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı canım, böyle deneyeceğim. Teşekkürler öneri için :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ya çok kulandım bitmek bilmedi, çok sıkıldım artık :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)