26 Nisan 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #116

Biliyorum, 5 günlük bir tatili anlata anlata bitiremedim. Dolu dolu geçirdiğim zaman, ilk defa uzun yolda araba kullanmak gibi nedenlerin yanında belki de yazının sonunda anlatacağım önemli bir ayrıntı bu tatili özel kılıyor. 
Bu fotoğrafı denizin içinden çekmişim gibi sanki.

Kaz dağları

Yaz gelsin, yeniden denize girelim.

Kumlara adımı yazmasam olmazdı di mi?

Sadece bir anı, bir zamanı fotoğraflayacaksın deseler gün batımını (ya da gün doğumunu) çekerdim.

Bazı yerlerde güneş bir başka batıyor.




Bu tatilin hafızamdan hiç çıkmayacak şekilde aklıma kazınacağını bilsem her ayrıntısını bir başka yaşardım. Ama bilemiyorsun, yaşıyorsun ama sonra bir bakıyorsun ki eksik yaşamışsın.
Sevdiklerinize her daim sıkı sıkı sarılın.

2 yorum:

  1. En güzel güneş Kuşadası'nda batar, Kapadokya'da doğar. Bu sene oralarda da fotoğraf çekmek nasip olsun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah kuzucum oralardan da çektim zamanında ama bilgisayarım arızalandı püf oldu kaybettim fotoğraflarımı. İnşallah tekrar kısmet olur ki bence olur :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)