7 Nisan 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #114

Yine Benim Gözümden / Son Zamanlarda #110,  Benim Gözümden / Son Zamanlarda #111 ve Benim Gözümden / Son Zamanlarda #112 ve Benim Gözümden / Son Zamanlarda #113 yazılarımda bahsettiğim Burhaniye ve Cunda turunun ayrıntılarını paylaşmaya devam ediyorum.
Cunda Adası
Cunda Sokaklarından

Cunda Adası
Daha önce Cunda'ya giden arkadaşlarımdan burada bulunan bir taş değirmenin fotoğraflarını görmüştüm. Adaya zaten akşam üzeri gitmiştik, girer girmez de tepede bulunan değirmeni gördüm. Tariflerle -araba ile- zar zor geldik çünkü yolları çok dar ve yönlendirme tabelası yok. Yürüyerek de çıkılabilir ama vakit kısa olunca araba daha mantıklı gibi gelmişti :)

Cunda Adası
Yukarıdan manzara

Cunda Adası
Burası Rahmi Koç Müzesi Sevim & Necdet Kent Kitaplığı. Daha önce burası Agios Yannis Kilisesi imiş. 

Yıllar yılı harap bir şekilde kalan değirmen ve kilise; Rahmi M. Koç'un kültür varlığı olan bu eski eserlerin kurtarılmasına yönelik girişimleri, maddi-manevi katkıları ile restore edilmiş ve böylelikle Alibey Adası önemli bir kitaplığa kavuşturulmuştur. (Kaynak: http://www.rmk-museum.org.tr/)

Cunda Adası

Girişin ücretsiz olduğu kitaplık 17:30'da kapandığı için gittiğimizde içeri giremedik maalesef. 

Cunda Adası

Cunda Adası
Girişinde bir cafe var. Cafe de müze ile birlikte kapanıyor. Bir kaç araçlık otoparkı da var ama en güzeli yürümek.

Burhaniye - Balıkesir
Burhaniye sahilindeyiz yine
Burhaniye - Balıkesir

4 yorum:

  1. Cunda'ya hayranım :-)))

    YanıtlaSil
  2. Cunda yazımda bir dondurmacıdan bahsetmiştim. Şimdi çok fena Can'ım istedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, çok güzeldi dondurmalar oradaki :

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)