4 Nisan 2016 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #113

Daha önce Benim Gözümden / Son Zamanlarda #110Benim Gözümden / Son Zamanlarda #111 ve Benim Gözümden / Son Zamanlarda #112 yazılarımda bahsettiğim Burhaniye ve Cunda turunun ayrıntılarını paylaşmaya devam ediyorum.
Çok huzurlu bir yer Cunda Adası.


Abimin de deniz turizmi yapması ve hobi olarak da -artık profesyonel seviyede :) -  balıkçılık , balık tutma ile ilgilenmesi nedeni ile deniz ile her şeyi çok seviyorum. Bir de fotoğraf çekmeyi sevenler için balıkçılar, kayıklar, balıkçı barınaklarını çekmek iyi oluyor. 



Cunda dondurması. Adada taze meyve ve sütlerle dondurmasını kendi yapan bir çok dondurmasını kendi yapan bir çok dondurmacı mevcut. 

Cunda sokaklarını geziyoruz.



-Devam Edecek-

10 yorum:

  1. yazı özlüyorum bu resimlerini gördükçe senin :-))

    YanıtlaSil
  2. Wuu cunda adası, ilk gördüğüm ve çok beğendiğim bir ada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle görülmeli, huzurlu bir yer :)

      Sil
  3. şimdi cunda'da olmak,taş kahvede mis kokulu bir kahve içmek vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy di mi? Birlikte içeriz belki :)

      Sil
  4. Sevda'cım Cunda'yı henüz görmedim ama çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok güzel bir yer tavsiye ederim görmeni.

      Sil
  5. Ay bu yazıyı, sonra okudum 🙈

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)