1 Nisan 2016 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #112

Benim Gözümden / Son Zamanlarda 110 ve Benim Gözümden / Son Zamanlarda 111 yazılarımda Burhaniye ziyaretimizi yazmıştım. O mini ziyaretin onlarca fotoğrafı olduğu için anlatmaya devam ediyorum. 
Denizi özleyenlere.... Yaz gelsin artık




Burası Ören'de bir plaj


En merak ettiğim yerdeyiz; Cunda Adası

Cunda (Alibey) Adası Ayvalık'a bağlıdır. Anakaraya yakınlığı nedeni ile yapılan bir köprü ile ulaşım sağlanmaktadır. Yani Ada gibi ama değil gibi de :)

Adanın geçim kaynağı zeytincilik, balıkçılık ve turizm.  

Cunda Adası sakin ve huzurluydu. Bizim gittiğimizde okulların açıldığı günlerdi, bu yüzden sakin olduğunu düşünüyorum. Kalabalık sevmeyenlere Eylül ayında gitmelerini tavsiye ederim.
Bir sonra ki yazımda yine buralardan olacak.

8 yorum:

  1. evet ya yaz gelsin artık bence de:-))

    YanıtlaSil
  2. geldi sayılır az kaldı, Bodrum da bahar sonu yaz başı gibi şu an

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralara erken geliyor da buralara biraz daha var :)

      Sil
  3. İstanbul'un karmaşasında yazı,denizi nasıl özledim anlatamam.Artık gelsede kaçsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yordu değil mi? Evet bir an önce gelse de kaçsak :)

      Sil
  4. Yaz gelmesin, bahar olsun ama. Yazın gezilmiyor ama Bahar'da çok güzel geziliyor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk baharın son ayı son baharın ilk ayı güzel oluyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)