3 Mart 2016 Perşembe

Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe

İlk Maybelline Color Tattoo farım. Bu farlar çok popüler oldular ama almayı (ve kullanmayı) en az sevdiğim ürün far olunca sonra bakarım, sonra alırım deyip hep erteledim. En sonunda da Sevgili Makyaj Blogum'dan bu far hediye gelince benim de bir Maybelline Color Tattoo farım oldu.
Minik bir cam kavanozda satılan Maybelline Color Tattoo farlar krem yapıda. Geniş ağzı nedeni ile parmakla kullanmak için çok uygun. Adının hakkını veriyor rengi açısından (Permanent Taupe); gri-kahve arası bir rengi var. 
Ben genelde parmaklarımla uygulasam da far fırçası ile uygulamak da kolay bu farı. Çabuk sabitlenmesinin haricinde sürmesi kolay bir far. Benim için tam bir sür-çık rengi. Ayrıca da çok dayanıklı, 4-5 saatin sonunda herhangi bir çizgilenme, dağılma yapmamıştı. 

Far olarak kullanmanın haricinde koyu renk farlar için far bazı ya da kaş farı olarak da kullanmak mümkün. Çok yönlü bir ürün yani.
Parmakla uygulamayı sevmediğimden benim için tek kötü tarafı bu. Onun haricinde çok beğendiğim bir far. Zaten olumlu yorumları mutlaka okumuşsunuzdur, indirimlerde sepete atılması gerekenlerden.

18 yorum:

  1. dayanıklı olması güzelmiş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de sevdim, kaş doldurmak için de kullanıyorum bu ara sık sık.

      Sil
  3. benim de çok sevdiğim bir renk ...

    YanıtlaSil
  4. Renk çok hoş, buğulu makyajlar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek kullanmazdım eskiden ama şimdi hemen her gün kullanır oldum bunu :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim Eda'cım :)

      Sil
  6. merhaba bende merak ettım şimdi bırde suanda gratis ve watsons da ındırım var bakmak lazım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde alınması gerekenlerden :)

      Sil
  7. Rengi çok güzel hediyenizi güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  8. Yazılarınızı ve yorumlarınızı cok sevdım cok dogru bılgıler youtube da bı kanalınız varmı abone olmak ısterım sevgıler❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Maalesef youtube kanalım yok, aktif olarak blog ve instagramdayım.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)