19 Mart 2016 Cumartesi

Bitenler #63

Acnecinemide Temizleme Jeli; Severek kullanıyorum. Yazısı burada
Sensodyn Diş Macunu; Yıllardır severek kullanıyorum. 
Colgate Total; Diş ve diş eti problemleri için severek kullandıklarımdan.
The Body Shop Tırnak Cilalama Küpü; Severek kullandım ama tekrar kullanmayı düşünmüyorum. Yazısı burada 
Revlon Photoready Fondöten; Yine sevdiklerimden. Yazısı burada

Nivea Good Bye Cellulite Jel Krem; %100 etkili değil ama bu ürünlerin uzun vaadeli kullanımda etkili olduğuna, işe yaradığına inanıyorum. 
John Frieda Full Repair Saç Kremi; Şampuanını da saç kremini de uzun zamandır severek kullanıyorum ve bittikçe alıyorum. Yenisini açtım bile. 
Nivea Canlandırıcı Maske; Tek kullanımlık olduğu için fazla bir fikrim yok ama nemlendirme özelliğini sevdim.
Benri Pamuk; Gratis indirimlerinden fazlaca stoklamışım ama artık fazla sert gelmeye başladı.

Dermokil Maske; Tek kullanımlık, cildimi kurutmadı, alerjjik reaksiyona sebep olmadı. Kil maskelerini seviyorum, fiyatı da uygun tam boyunu alabilirim. 
Dermokil El Kremi; Kış aylarında nemlendirmesi yeterli gelmedi. Yağlı bir yapısı yok, çabuk emiliyor. Çok kuru olmayan eller için kullanılabilir. 
Flormar Grafitti Oje; Çatlayan ojeleri seviyorum. Bitmedi ama kuruduğu için çöpe gitti.
Dove Serum; Dove'un bu serisinin en çok saç kremini sevmiştim. Serum elimde 1 tane kalmış, pek sevmesem de kullanmadan atamadım.
Nivea Lipstick; Eskiden Baby Lipsler mi vardı? Hafif renkli bu lipsticki severek kullanmıştım ama çok uzun zamandır benimleydi bu yüzden bitmeden çöpe gitti.

12 yorum:

  1. baya ürün bitmiş revlon fondöten için tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de tebrik ettim kendimi :)

      Sil
  2. Color Stay ile tanışınca Photoready fondötenin pabucunu çöpe attım canım.Denemediysen mutlaka bak derim.
    Dermokil maskeler ise benimde favorim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Photoready'de almıştım yurtdışından ama yanlışlıkla kuru ciltler olanını almışım, o yüzden kullanamadım. Elimdekiler bitince deneyeyim canım :)

      Sil
  3. dermokil den bende uzun seneler önce bir maske deneyip cok begenmistim, yine türkiyeye gidince bakip alayim bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer çeşitlerini deneyeceğim canım.

      Sil
  4. Yine bayağı başarılı bir ay olmuş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, aslında bu ara bitirme konusunda çok başarılı değilim :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)