29 Mart 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #111

Bir önce ki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda geçen yaz sonu gittiğim Burhaniye ziyaretimden bahsetmiştim. Bu yazımda da devam etmek istiyorum.
Burası Burhaniye'de bir site. Burhaniye Balıkesir'in Ege kıyısında bir ilçesi. 

Etrafı Kaz Dağları ve Madra Dağı ile çevrilidir. 

Burhaniye küçük bir ilçe. Ama çevresinde gezilecek görülecek yerler çok. Ören, Akçay, Edremit, Altınoluk, Ayvalık, Cunda Adası gibi yerlere dakikalar içinde ulaşılabiliyor. 

Çanakkale, Bursa, İzmir'in Dikili, Bergama gibi ilçelerine 1-2 saat içinde ulaşılabiliyor buradan. İzmir ise 3-3,5 saat kadar sürüyor.



Ben Burhaniye'ye gidene kadar burası ile ilgili çok fikrim yoktu. Fakat gittikten sonra farkettim ki tanıdığım bir çok kişinin burası ve yakın çevresinde yazlığı var.


Buralarda yazlık alınmasının önemli nedenlerinden biri temiz havası. Ayrıca emlak fiyatlarının uygun olduğunu da söyleyebilirim.


Paylaştığım fotoğraflar gittiğimiz siteden. Bir sonra ki yazımda yine buralardan bahsedeceğim.

10 yorum:

  1. ahh nasıl özledim buraları bizim yazlık da Dikili'de bu arada :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzemin de eskiden Dikili'de yazlığı vardı ama gidememiştim hiç. Geçen haftalarda ilk defa Dikili'den geçtim, İzmir'in ne tarafında olduğunu hep düşünürdüm.

      Sil
  2. Bu güzel fotoğrafları görünce bir an önce yaz gelsin istiyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de heyecanla bekliyorum yazı :)

      Sil
  3. Ay Sevda, bekar ve çocuksuz olsam sana takılıp gezmeyi çok isterdim, sen bu işi biliyosun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar'cım, ne güzel olurdu gezerdik Türkiye kazan biz kepçe :)

      Sil
  4. Yaz özlemimi arttırdı fotoğraflar ♥

    YanıtlaSil
  5. Buraların mekanlarını merak ettim. Ne yenir, ne içilir ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biz evde kaldık bir de 4-5 gün kadar kaldık, pek cafe - restaurant deneyimimiz olmadı maalesef.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)