24 Mart 2016 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #110

Geçen yazdan beri bloga düzenli yazamıyorum. Hayatımdaki yoğunluk, kan değerlerimin çok düşük olması nedeni ile yaşadığım yorgunluk, halsizlik, ülkemizin durumu v..s derken paylaşımlarım instagram haricinde azaldı. Fotoğrflarımı karıştırırken Eylül ayında gittiğim ve benim açımdan o günler için başka, bu günler için bambaşka önemi olan Burhaniye gezimizi anlatmadığımı farkettim.

O günlerde bu yolculuğun benim için önemi ilk uzun yol şoförlük deneyimim oldu. İstanbul çevresindeki illerde 2-3 saatlik yolların haricinde uzun yol deneyimim yoktu. Büyük bir heyecanla yola düşmüştüm.

Gebze'den feribota bindik.



Daha evden çıkmadan Susurluk'ta durup tost yeme planları yapmaya başlamıştım. Sonuç; harika bir çi börek yedik.

Yavaş yavaş, dura dura, tadını çıkara çıkara gidiyoruz.





Ve sonunda hedefe ulaşmıştım :)
Devamı bir sonraki yazımda.

6 yorum:

  1. Deniz havası çiğ börek:) yayınını gece gece görmek iyi olmadı güzelim:) iyiki paylaşmışsın aklına gelmiş :) ig dende takibe alıyorum seni "motherlovedaughters" olarak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin bloguma. Paylaşacak çok şeyim var da yazamıyorum bu ara. Aklıma gelmişken yazayım dedim.

      Sil
  2. yine harika kareler yakalamışsı canm bu arada çiğ börek susurluktaki tesislerde nefis yapılıyor afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, aslında tam tesislere gelmeden bahçeli çok şirin bir yerde yedik ve beğendik :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)