9 Mart 2016 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #109

İçimdeki döner aşkı bambaşka... Benim için son dönemin en popüler yiyeceği. Brandium Bereket Döner'deyiz. 
Yeğenim bu bebeklerden çok istiyordu, Marmaris'e gitmeden 2 farklı çeşidini almıştı. Oraya gidince bunlardan aramış bulamamışlar. Ben de buradan alayım dedim. 2 AVM (Palladium ve Novada) ve yaklaşık 10-15 mağaza gezdikten sonra  Brandium'da ilk girdiğim çocuk mağazasında (Jokerland'de) buldum. Yani bir şey için bu kadar sevinemezdim. Çünkü bulmasayddım Meydan AVM ve Canpark AVM vardı sırada. Hayır, tiplerine baktım da pek de çirkinler. Bunlar için mi dedim yani :)

Zorlu AVM Perle'de derin sohbetlerdeyiz :)


Annem, Abim ve ben Çamlıca'dayız. 

Kış günü hava açık manzara süper



Çamlıca'ya gelmişken Çömlek'e uğramadan olmaz. Bu sefer kurufasulye yemedim ama :)



14 yorum:

  1. Ohh ne güzel keyif yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güzel bir gündü :)

      Sil
  2. Ne güzel bol fotoğraflı ama birşey dicem ben bebekleri beğendim:))) arada böyle bebeklerden kendimede alıyorum soldakini kendime seçtim bile :p :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ya aslında bebekler güzel de ne bileyim ben hala Barbie döneminde kalmışım. Bunlar Barbie'den daha tarzlar :)

      Sil
  3. ne güzel bir gün geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güzel bir gündü :)

      Sil
  4. Harika kareler :) Sanırım karnım acıktıııı :) Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim. Sevgiler ♥

      Sil
  5. Güzel kareler özellikle bulutlara bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bulut çekmeyi seviyorum :)

      Sil
  6. arada bize de uğra , keyifli gezmelerin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu, teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)