2 Mart 2016 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #108

Bir önceki Benim Gözümden / Son Zamanlarda yazımda Düştepe Oyun Müzesi'nden bahsetmiştim. Buraya ait bir kaç kare daha paylaşmak istiyorum.

Düştepe Oyun Müzesi Ataşehir Mimar Sinan Parkı içerisinde. Daha önce Oyuncak Müzesi'ni de gezmiştim, orası kadar büyük olmasa da kesinlikle görülmesi gereken yerlerden.

Düştepe Oyun Müzesi'ni ücretsiz olarak gezebiliyorsunuz. İçerisinde 20’yi aşkın ülkeden ve yaklaşık 150 koleksiyonerden toplanan çocuk oyunlarının yer aldığı Düştepe Oyun Müzesi’nde; 150 yıllık satranç takımı, Viktorya Dönemi’nin küp oyunları, 100 yıllık ilk taş ev inşa oyunu, ilk uzay oyunlarına varıncaya kadar yüzlerce oyun bulunuyor.
Oyun kültürünü geliştiren çizgi roman, edebiyat, sinema ve televizyon dünyasının kahramanlarının da yer aldığı müzede bulunan oyun ve oyuncakların tarihi 1800’lerin başına kadar uzanıyor.


Ben küçük kuzuyla gezdim burayı. Müzeyi sevdi ama bu bölümde korktu :) 

Aile boyu kahvaltı zamanı. Mekanımız Çekmeköy'de bulunan Testi Kebap.

Geniş bir açık büfesi var. 

Çocuklar için de hem kapalı hem de açık çocuk oyun alanı mevcut.


19 yorum:

  1. oyuncak müzesi gidilecek yerlerim arasında =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu posttaki Düştepe Oyun Müzesi küçük ama güzel. Oyuncak Müzesi çok çok güzel. İkisi de görülmeli :)

      Sil
  2. oyun müzesine bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  3. çekmeköy de o kadar uzak ki ? ama ne güzeldir oyuncak müzeleri değil mi , bir an yeniden çocuk oluveririz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düştepe Oyun Müzesi Ataşehir'de, orada uzak ama bana çok çok yakın :) Oyuncak Müzelerini çocuklar kadar seviyorum :)

      Sil
    2. ataşehir de uzak ki :D

      Sil
  4. Oyun müzesi zaten güzel ama şu açık büfede fenaymış yahuuuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık büfe de harikaydı gerçekten :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Oğluşun büyüsün birlikte de gideriz :)

      Sil
  6. Fırsat bulsak da gitsek çocuklar bayılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bayılır, umarım gidebilirsiniz.

      Sil
  7. guzel bir yermiş kızımı goturecegım bır yer :)

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum şu oyun ve oyuncak müzelerine. Son fotoğrafları görmezden geliyorum gece gece kötü oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncak müzelerini çocuklar kadar seviyorum ben de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)