10 Şubat 2016 Çarşamba

Oriflame The One Colour Impact Petroleum Shine Krem Far

Oriflame The One Colour Impact Krem Farlar 4 gr. lık cam kavanoz ambalajlı. Krem farlarla pek aram yok aslında, çünkü hem sürmesi zor hem de çoğunlukla kalıcı olmuyorlar, çabuk birikme ve çizgilenme yapıyorlar. Fakat bu farın yapısı daha önce kullandığım krem farlardan farklı.
Sürerken çok hızlı olmayı gerektiren, çabuk sabitlenen bir yapısı var. Sürdükten sonra ise krem yapı değişiyor ve toz farlar gibi pudralı bir görünüm veriyor. Ayrıca eğer gölgeli bir makyajda kullanılacaksa yine biraz çabuk olmak gerekiyor ama diğer farlara güzel karışıyor. Bitişi dediğim gibi toz farlar gibi ve metalik bir görünümü var.
Yapısı biraz ince, bu yüzden pigmentasyonu orta. Çok hızlı davranıp bir kaç kat sürerek üstteki görüntüye sahip olunabiliyor. Çok kalıcı değil ama baz kullanılırsa hem pigmentasyon hem de kalıcılık açısından iyi oluyor.
Çabuk sabitlenmesi ve topak topak olmaması ile sevdim bu farı ama yine de krem farlar bana toz farlar kadar pratik gelmiyor açıkçası. Yine de Oriflame The One Colour Impact Krem Farların en açık rengi olan Beige Pearl rengini çok beğeniyorum ve ilk indirimde almayı planlıyorum. 
Satış fiyatı 25,90, indirimsiz fiyatı bana göre yüksek. Ama Oriflame katalogları takip edilerek daha uygun fiyatlara alınabilir. Özellikle en açık 2 renk indirim fırsatı ile alınabilecek renkler.
**PR ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir.  

10 yorum:

  1. Bende de açık pembesi var, çok beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık renkler çok güzel benim de listemde. Güle güle kullan.

      Sil
  2. The one serisinde başarılı bulduğum ürünlerden. Baz ile birlikte kullandığımdan olsa gerek baya günlük yeterli geldi. sanırım ben seriyi baya beğendim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık renk farlarında gözüm var ama diğer ürünlerini bilmiyorum serinin.

      Sil
  3. evet fiyatı biraz yüksekmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki sık sık indirime giriyor

      Sil
  4. bu bende de var az pigmentli diye gölge vermek için kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gölge için kullanıyorum son zamanlarda

      Sil
  5. oriflame ürünleri genellikle kaliteli oluyorlar bu üründe tahminim öyle.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)