16 Şubat 2016 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #106

Değişik peynirler denemeyi çok seviyorum. Yurt dışına giden yakınlarım da bunu bildiklerinden artık bana peynir de getiriyorlar. Bunlar da Hollanda'dan son gelenler.

Hollanda'dan gelen çikiletlar, büsküviler.

Hollanda'nın zincir kozmetik mağazalarından biri olan Etos'un ojeleri. Şeker gibiler.

Benim minik kuzum geldi ve biz onunla yine Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'ne gittik.



Nilüferler.

Burası da Mimar Sinan Parkı.


Kuzumla park keyfi yaptık biz :)

6 yorum:

  1. peynirler ve ojeler kalp kalp ben :-)))

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı şarapla ne gider o peynirler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben de öyle yaptım hemen :)

      Sil
  3. Yakınların sana çok iyi bakıyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolsunlar iyi bakarlar bana :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)