8 Şubat 2016 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #105

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi
2016'dan çok umutluydum, ama hastalıklarla kayıplarla başladı maalesef. 2015'in son günlerinde ben hayatımda ilk defa hastanede kalacak kadar hasta oldum. 2 gün kaldım hastanede. Şimdi çok kötü değilim ama çok iyi de değilim. Allah dermansız dert vermesin, bütün hastalara şifa versin inşallah.



Bu fotoğraflar yine bir Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi gezimizden. Kaldığım hastane bu civarda, annemin doktorları da aynı hastanede. Hastaneye giderken veya dönerken hava güzelse parka uğrayıp yürüyüş yapıyoruz. 
Annecim sabah yürüyüşü yaparken kolunu kırdı yılbaşına girmeden. Çok ciddiye almadık ilk ama şişmeye başlayınca doktora geldik hemen. Maalesef bilekten bir kırık varmış, hemen alçıya alındı kolu. 6 hafta alçıda kaldı, bu aralar çıktı alçısı. Yine dediğim gibi Allah dermansız dert vermesin.








Tam yerine denk geldi manzara koyduk gibi oldu bu post.



En sevdiğim peynir, bu sefer Hollanda'dan geldi.

13 yorum:

  1. ne hoş bir yer pazartesi pazartesi bakmak nasıl iyi geldi rahatladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun, önce sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet önce sağlık

      Sil
  3. Fotoğraflar içimi açtı cnm bu arada geçmişler olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun:( senin bıcırıklar gelmedi mi tatilde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiler geldiler ama paylaşamadım henüz :)

      Sil
    2. Geldiler geldiler ama paylaşamadım henüz :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)