14 Ocak 2016 Perşembe

Rimmel Keep Calm and Lip Balm

Bir çok kişinin bayılarak kullandığı, çantaya ilk atılacaklar, yangında ilk kurtarılacakların başında gelen lip balmlarla benim aram hiç iyi olmadı. Hep sadece 1 lip balmım oldu, o da 1-2 sene elimde sürünüp en son bozulunca çöpü boyladı. Son zamanlarda bir kaç tane hediye geldi de ilk defa birden fazla lip balmım oldu benim de :)
Lip balmlarla pek aram olmasa da Rimmel Keep Calm and Lip Balmların ambalajlarına bayıldığımdan mutlaka almak istedim. Baby Lipsler daha popüler olsa da benim tercihim bundan yana oldu. İşte bunlar hep bu cicili bicili Keep Calm and Rock ambalajdan :)
Baby Lips hiç kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum ama daha önce Nivea'nın hafif renk veren lip balmlarından kullanmıştım. Onlara göre daha kalın bir yapısı var. Yani ruj ile lip balm arasında. 2-3 kat geçince epey renk veriyor. Bazen ruj gibi kullanıyorum. Dudaklarım çok kuru sayılmaz, beni rahatsız etmedi ama nemlendirme özelliği fazla yok.
Dudak ürünlerinde kokudan pek hoşlanmıyorum. Biraz kokusu var maalesef. Yine de balmlara göre pigmentli yapısı nedeni ile severek kullanıyorum.
Şu an için fiyatını hatırlayamadım ama bir indirim döneminde almıştım. Dudaklarınız çok kuru değilse indirimli gördüğünüzde kaçırmayın :)

8 yorum:

  1. Baby lipslerin ambalajları bana çok uyduruk geliyor bende o yüzden almamıştım :D Tek ambalaj düşkünü ben değilmişim, mutlu oldum. Bir de ben genelde hep şeffaf olanlardan alıyorum sanki renkliler nem vermiyormuş gibi saçma bi düşüncem var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı renklilerde nem veriyor da bunda pek yok nem verme özelliği. Ambalaj önemli :)

      Sil
  2. ben sürekli ruj ve lip balm yiyen birisiyim bu yüzden bu sorunumla baş etmek için ne yapmalıyım onu düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben bir ssürüyorum yemek yemediği müddetçe hala dudağımda. Ben de çok tasarrufluyum :)

      Sil
  3. ambalajları çok tatlı ben de almıştım bir tane ama nereye koyduğumu bulamıyorum :-(((

    YanıtlaSil
  4. Çantada dursun, yanında ruj olmayınca işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de o şekilde kullandım bir kaç kez :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)