12 Ocak 2016 Salı

Flormar Icy Top IT05 Oje

Flormar'ın Icy Top serisinden 05 no'lu oje bu yazımızın konusu. Nar çiçeğine de benzeyen turuncu alt tonlu çok güzel bir kırmızı oje içerisinde beyaz şerit, yuvarlak ve altıgen pulların olduğu bir oje. 

Hafif şeffaf yapıda ama 2 kat uygulandığında opaklaşıyor. Sürmesi kolay diyebilirim, pulları yerleştirmek gerekiyor sürerken ama yapısı güzel olduğu için bu işlem çok zorlamıyor insanı. 
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. Üzerine top coat uygulamadım. Yine de gayet parlak durduğunu düşünüyorum. 
Tırnağımdaki duruşunu çok beğendiğim bir oje, başka ojelerle kombinasyonlar yapıp dibine kadar kullanmayı düşünüyorum :)

6 yorum:

  1. içim canlandı ışıl ışıl =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim. Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. bence benim gibi nail arttan anlamayanlar için bu tarz ojeler olmalı ya :D harika durmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. bu icy topların mavi olanını çok seviyorum ben bu da güzel durmuş :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavisi de çok güzel duruyor, 1 renk almak istedim kırmızı ağır bastı alırken:)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)