13 Ocak 2016 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #103

Bir sonbahar günü yine yeni yeniden Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'ndeyiz

Nilüferler ne güzel çiçekler




Ertuğrul Anıtı
''1890 yılında, II. Abdülhamit'in emriyle gittiği Japonya'dan dönüşte, fırtınada batan Ertuğrul Firkateyni'ndeki 527 denizcinin anısına dikilen bir anıttır. Anıtın ifade bulduğu anlam, facianın  115. yılı olan 2005'te, Japon Sakura Vakfı tarafınfan bağışlanan ve her bir denizcinin anısına dikilen japon sakura kirazı fidanları ile tamamlanmaktadır.'' (Alıntıdır)


Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nden manzaralar



6 yorum:

  1. çiçeklere bayıldım, içim açıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya her gittiğimde benim de içim açılıyor :)

      Sil
  2. gidip görmüş gibi oldum çok canlı resimler çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yer, fotoğrafları beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. senin bu botanik bahçesi resimlerine bayılıyorum :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de oraya gidip fotoğraf çekmeye bayılıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)