22 Aralık 2015 Salı

The Body Shop Shea Yağı Özlü Vücut Kremi - The Body Shop Shea Body Butter

The Body Shop'un indirimlerini bir ara sıkı sıkı takip ederdim ve mutlaka bir body butter alırdım. Daha önce The Body Shop Duo Macademia  ve The Body Shop Lychee Blossom Body Butter'ı severek kullanmıştım. 
The Body Shop Shea Yağı Özlü Vücut Kremi - The Body Shop Shea Body Butter özellikle çok kuru ciltlere önerilen bir vücut nemlendiricisi. Bendeki 50 ml. lik minik boylarından. The Body Shop'un diğer kullandığım body butterlarına göre daha yoğun yapılı. Kıvamının yoğunluğuna rağmen vücut tarafından hemen emiliyor. Sürmesi, yedirmesi zor değil. Ve gerçekten kuru ciltlere göre, cildi yumuşacık yapıyor.
Özellikle kış aylarında kullanımı daha uygun. Ben özellikle tırnak etlerini yumuşatmak için ve  kuruyan diz ve dirseklerim için kullandım. Çok belirgin ve kalıcı olmasa da hafif ama güzel bir kokusu var. İndirimden yakalarsam tam boyunu kesin alacağım bu body butterın.
Fiyatını tam hatırlamıyorum çünkü Sevgili Senem hediye etmişti. Ben de çok severek kullandım ve sanırım 2 hafta içerisinde de bitirdim.

8 yorum:

  1. bu kremi ben de kullanıyorum ve çok beğeniyorum kış ayları için gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeniden alacağım nemlendirmesi çok iyiydi.

      Sil
  2. güle güle kullan tatlımm : ) o kadar güzelmiş ki hemencik bitmiş birer tane büyük boy almak şart oldu o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum bitirdim hemen, büyük boyunu almam lazım :)

      Sil
  3. Bu body butterlar gerçekten yumuşacık yapıyor bacaklarımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ellerim için kullandım, çok iyiydi.

      Sil
  4. Bu markanın body butter larını çok seviyorum mis gibiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullandım bir kaç çeşidini.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)