19 Aralık 2015 Cumartesi

The Balm Instain Toile Allık

The Balm Instain serisi allıklarından biri olan Toile  bu yazımın konusu. Bir The Balm klasiği olarak ambalajı şahane. Dayanıklı, çantada taşımaya uygun mıknatıslı bir karton ambalaj da. Kapağında aynası da mevcut.
Kabında ki görünüşü korkutucu açıkçası. Ama uygulamada kabında ki kadar korkunç değil. Mercan renkli, çok sıcak bir ton. Pigmentasyonu çok fazla, bu yüzden fırçanın ucu ile alıp hızlıca dağıtıyorum. Gerekirse yine çok çok az alıp tekrar uyguluyorum. 
Çok çabuk sabitleniyor, sürerken hızlı olmakta fayda var. Uygun miktarda sürdüyseniz görünümü çok tatlı oluyor. Güneşte yanmış gibi sıcacık yanaklar :) Ben Real Techniques Allık Fırçası ile uyguluyorum. Bu fırça ile kolay dağıtıyorum, tozutma sorunu da yaşamıyorum.
Kalıcılığı kararında, sabah sürdüyseniz akşama tekrar tazelemek gerekiyor.
Bu allığı bana Sevgili Makyaj Blogum hediye etmişti. Son fiyatlar ve indirimler ile ilgili bilgim yok ama Gratis'in sık sık yaptığı indirimlerle uygun fiyata almak mümkün.
Diğer The Balm ürünleri ile ilgili yazılarımı okumak isterseniz buradan

2 yorum:

  1. bende hot mama almak istiyorum :) güle güle kullanın blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot Mama'da çok güzel, umarım alabilmişsindir güzel indirimler vardı.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)