30 Aralık 2015 Çarşamba

Kitap Önerisi; Aşk Çok Yakında / Susan Elizabeth Phillips

Uzun süredir kitap yorumu yapmamıştım. aslında bu sene geçen sene ki kadar çok kitap da okuyamadım. Ama kitap önerisi paylaşmayı özlemişim. 
(Tanıtım Bülteninden)
Annabelle'in bir türlü sonuca bağlayamadığı işleri, bozduğu nişanı yüzünden özel hayatı, hatta saçları bile darmadağınıktır! Ama bu durum değişmek üzeredir çünkü büyükannesinin çöpçatanlık işini devralmıştır. Tek yapması gereken şehrin en yakışıklı menajerini müşterisi yapıp kısa sürede en meşhur çöpçatan olmaktır.
Peki zengin, ateşli ve muhteşem spor menajeri Heath Champion neden bir çöpçatana ihtiyaç duymuştur? Özellikle de söz konusu çöpçatan Annabelle Granger gibi kızıl saçlı bir baş belasıysa. Annabelle eğlenceli ve ilgi çekicidir ama Heath mükemmel eşin peşindedir. Ve sıradışı bir eş için sıradışı bir çöpçatana ihtiyacı vardır!
Kısa süre içinde Şikago'daki herkesin kafasında aynı soru belirir: Kararlı çöpçatan, en iyi müşterisini memnun etmek için her şeyi yapacağına söz verdiğinde, gerçekten de her şeyi mi kastetmiştir? 
Aşk Çok Yakında aslında bir serinin kitaplarından. Fakat ben diğerlerini okumadım. Seriden okuduğum ilk ve tek kitap yani. 
Konu, büyükannesinden çöpçatanlık şirketi miras kalan Annabelle ile yakışıklı, zengin, hırslı ve detaycı spor menajeri Heath Champion arasında geçiyor. Heath zaten bir çöpçatanlık şirketine kayıtlı,  Ailesinin diğer üyelerine göre iş yaşamı konusunda oldukça başarısız olduğu için çöpçatanlık şirketini büyütmeyi ve popüler adaylar bulmayı kafaya takan Annabelle Onu bir şekilde kendi şirketine kaydetmeyi başarıyor.
Çöpçatanlık şirketinin başarısının  Heath'e uygun eş bulmaktan geçtiğini düşünen Annabelle bu konuyu takıntı haline getiriyor. Bu uğurda yapmayacağı şey yok. Heath ise Annabelle'nin şirketinin kendisine uygun bir aday bulamayacağına emin, yine de arkadaşlarının hatırına çalışmaya başlıyorlar. Ama bir şartı var, bütün buluşmalarda Annabelle'nin de bulunmasını istiyor.
Tabi ben oldukça ciddi kelimelerle anlattım ama bu kitap çok eğlenceli. Okurken çok keyif aldım ve çok kısa bir sürede bitirdim. Özellikle Heath'in cep telefonlarının düşmanı Pippi'ye bayıldım. Onun bölümlerini okumak ekstra keyif verdi bana.
Çabucak okunacak, keyifli, eğlenceli bir kitap okumak isteyenlere tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. İçinde aşk olan kitapları çok severim. O yüzden eminim ki bu kitabı da çok severim. İyi okumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de severim aşklı romanları :)

      Sil
  2. aşk varsa her zaman okunur, kitap taasarımı çok şık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağını ben de beğenmiştim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)