21 Kasım 2015 Cumartesi

Pastel 142 Oje

Pastel 142 oje sürekli gördüğüm ve almak istediğim bir ojeydi. Pastel ve çok hoş bir tonu var. Pastel ojeleri genel olarak ambalajı, uygun fiyatı ve renkleri nedeni ile seviyorum. Fakat bu oje beni hayal kırıklığına uğrattı. 
Ojeleri kalın katlar halinde 2 kat uygulamayı seviyorum. 3. kat bana angarya geliyor. Maalesef Pastel 142 oje mutlaka 3. katı istiyor, opaklaşmıyor. Yapısı çok ince, bu yüzden sürmesi zor, dalgalanmaya müsait. Ve kuruması çok yavaş.

Sürüp kuruduğunu düşünüp uyudum ve sabah tırnaklarım bu haldeydeydi. Daha sonra 1-2 sefer daha denedim sonuç değişmedi. Bu yüzden bir daha kullanmamaya karar verdim.
Sonuç; Pastel 142 Oje üzdü :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)