14 Kasım 2015 Cumartesi

China Glaze V Oje

China Glaze V Oje için şeftali mi desem somon mu desem bilemedim. Pastel, çok canlı olmayan ama nude gibi belli belirsiz de olmayan şahane bir rengi var. Kıvamı, sürümü, yapısı çok güzel.
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. 2. katta gayet opak ve sürerken çizgilenme, dalgalanma yapmıyor. Ayrıca top coat uygulamadığım halde görünümü yeterince parlaktı.
Temizlemesi kolay. Kalıcılığı da fena değil. 2. günün sonunda hala bozulmamıştı.
Ben China Glaze V Ojeyi Gratis'ten almıştım. İndirimdeydi, 2'li set halinde satılıyordu ve yanındaki renk de V kadar güzeldi. İndirimde yakalarsanız kaçırmayın.

10 yorum:

  1. Parlaklığı ne hoşmuş.Bu renk ojelere bayılıyorum bir kaç tık koyusu sonbahar-kış için çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet koyu tonlara geçiş yapmalı artık ama yaz renklerini bırakamıyorum :)

      Sil
  2. çok hoş ve tatlı klasik bir renk bu arada instagram sayfamda bir çekiliş başlattım eğer instagram sayfan varsa beklerim çekilişime :)

    https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/

    YanıtlaSil
  3. Bana şeftali gibi geldi rengi, çok hoş durmuş elinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, evet şeftali bence de :)

      Sil
  4. çok güzel bir renk her mevsime gider :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her mevsimlik oje :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)