30 Kasım 2015 Pazartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #99

Bu aralar fazlası ile bir koşturmaca içerisindeyim. Bu yüzden ilk defa 1 hafta-10 günlük aralarım oluyor blog yazılarımda. Bir de koşturmacalar arasında çok fotoğraf çekince anlatacaklarım da birikiyor. O kadar şey var ki paylaşmak istediğim,...
Mesela bu sefer ki fotoğraflar taa 8. aydan yarım kalanlardan;
Alibeyköy Baraj Gölü... 

Burası çok güzel ama çok pis... Pikniği yapan çöpünü bırakıp gitmiş. Muhtemelen her hafta aynı insanlar geliyor. Ben belediye yetkilisi olsam aralarda gizlenir çöp atana ceza keserdim. Paraya para demezlerdi, çünkü  5 masadan 4ü pis, çöpünü temizlemiyor.

Ayrıca çok kalabalık ve gürültülü. Kafa dinlemeye gidiyorsun biri bangır bangır araabek müzik  açmış, adını bile bilmediğin bir şarkıcının acayip şarkıları beynine kazınıyor. Bir grup da davul zurna ile gelmiş Ağustos'un 40 derece sıcağında ben yanımdaki suya uzanmaya üşenirken adamlar halay çekiyor :). Piknik anlayışımız ne kadar farklı. 



Üsküdar / Salacak Simit Sarayı'nda kahvaltıdayız.


6 yorum:

  1. Ne güzel fotolar,içim açıldı Sevdacim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. ne kadar güzel fotoğraflar... istanbul olduğuna inanamıyorum. ama pislik konusunda o kadar haklısınız ki, nede bir halak acık yesıllık gorsem leş içinde.. :(

    paylaşım için teşekkürler, bende ara sıra bloguma beklerim.
    sevgiyle

    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, fotoğrafları beğenmene sevindim. Maalesef insanlarımız çok pis.
      Bloguna geliyorum ilk fırsatta :)
      Sevgiler

      Sil
  3. insanlarımız maalesef çok pisler bizim burada sahil yolunda da piknik yapan çöpünü bırakır gider sonra köpeğinden kargasına didikler o çöpleri iyice yayar ortaya :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem pisler hem de saygısız. Bu sokakları kirletenler bir de komşularına temizlik konusunda bilgiçlik taslarlar bir de :/

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)