30 Ekim 2015 Cuma

Superdrug Style Expertise Texturising Curl Creme 05

Aslında Superdrug Style Expertise Texturising Curl Creme 05'i uzun bir zaman önce almıştım. Fakat elimde bu tarz çok ürün olunca denemesi uzun sürdü. Yazmaya karar verdiğimde de hem ürün ile ilgili yorum yapan fazla kimse olmadığından hem de Watsons web sayfası veya insertlertlerde bu ürünü göremediğimden artık satılmadığını düşünüp yazmaktan vazgeçtim. Fakat bir Watsons ziyaretimde raflarda görünce yazmaya karar verdim.
Superdrug Style Expertise Texturising Curl Creme 05 bukleleri belirginleştirip bu görüntüyü uzun süre korumaya yarayan şekillendirici kremlerden. Bir nev'i jöle aslında. Nemli saça uygulanıyor. Saçımın asilik durumuna göre bir miktar avuç içine alıp saç diplerime getirmeden saçlarıma yediriyorum. Böylece belirgin bukleler elde ediyorum.
Tutuşu biraz sert. Ama verdiği parlak görünüm ve bukle belirginleştirme özelliği nedeni ile severek kullanıyorum. Ayrıca sabah şekillendirdiğim saçlarım gün sonuna kadar bozulmuyor.
Ben 9 TL civarına almıştım. Şu an fiyatı 12.90 TL. Son indirimde 5,90TLye inmişti. İndirim dönemlerinde alınabilecek başarılı bir ürün.

4 yorum:

  1. epey uygun bir fiyata almışsın, kıvırcık saçlı olunca böyle şeylere ihtiyaç oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Ben biraz pahalıya aldım da son indirimde çok ucuzdu. Evet, kıvırcık saça şekillendirici şart.

    YanıtlaSil
  3. merhaba baya bir eski olacak ama bu ürünü hiçbir watsons ta bulamıyorum artık gelmiyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef bilemiyorum şu anda. Watsons ile iletişime geçebilirsiniz.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)