21 Ekim 2015 Çarşamba

Pastel 72 Oje

Mavi ojeleri seviyorum ama sürmeye çekiniyorum. Çünkü bazı mavi (ve yeşil) ojeler aşırı derecede tırnağı sarartıyor. Pastel 72 Oje ne zamandır oje kutumda sürülmeyi bekliyordu ama bu çekincelerle bir türlü elim gitmiyordu. Sonra dedim ki sür gitsin, gerekirse bir daha sürmezsin :)
Parlament mavisi, saks mavisi v.s. v.s. gibi isimlerle adlandırılmış bir tonda. Yapısı tam opak olmasa da 2 katta rengini verecek kadar iyi. İçinde minik minik sedefler var ama tırnakta sedefli durmuyor, parlak pasparlak bir mavi olarak görünüyor. Sürmesi çok kolay, ne dalgalanma ne tırnak etlerine bulaşma. Yormayan ojelerden.
Kuruması orta. Ve temizlemesi kolay. Tırnakları da sarartmıyor.
Pastel 72 Oje son zamanlarda en beğendiğim Pastel Ojelerden biri oldu. Mavi oje severlere tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Güzelmiş rengi sevdim bende ama mavi ojelerin tırnağı sararttığını hiç farketmemiştim ben, gerçi çok çok nadir kullanıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı mavi-yeşil ojeler sarartıyor maalesef. Ben de mavi nadir kullanıyorum ama bunu çok sevdim :)

      Sil
  2. çok güzel bir rengi var bu ara ben de pastel ojelerden gidiyorum daha önce görmediğim bir sürü renk keşfettim .-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı Pastel ojeler çok ince yapılı oluyor, sevmiyorum. Ama bu çok güzeldi :)

      Sil
  3. Pastel ojeleri seviyorum ben ,mavi ojeyide çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları çok ince yapılı oluyor ama ben de seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)