10 Ekim 2015 Cumartesi

John Frieda Luxurious Volume Sprey / John Frieda Yoğun Hacim Kazandıran Sprey

Normalde asla böyle bir sprey kullanmazdım. Saçlarım zaten dolgun ve hacimliydi. Fakat bir kaç aydır dökülme ve bir sönükleşme problemi yaşıyorum saçlarımda. Üzerine bir internet siparişini yanlış verip elime bu sprey geçince bir denemek istedim. ''Saçlardaki hacimi artırmaya, saçı köklerden itibaren dolgunlaştırmaya çalışır. Saçı korumaya şekillendiricilere karşı korumaya yardımcı olur. Saçı yapıştırmaz ve rahatsızlık hissi vermez. Saça parlaklık sağlamaya çalışır.'' 

 Vaatleri bu şekilde. Ben saçlarımı yıkadıktan sonra nemini havlu ile iyice alıp bu spreyi saç diplerimden başlayarak uçlarına kadar sıkıyorum. Saç köklerine uygulama yapmak çok önemli bu spreyi kullanırken. Daha sonra da kurutma makinası ile öne eğerek saçlarımı kurutuyorum. Bu spreyden en etkili sonucu almak için köklerden-saç diplerinden başlayan uygulama ile saçları öne eğerek kurutma makinası ile kurutmak önemli. Spreyin ısıya karşı koruma özelliği de var, böylece ısıtıcı ürünlerden korkmama da gerek kalmıyor.
 John Frieda Luxurious Volume Spreyin dolgunlaştırma özelliğini beğendim. İnce telli saçlarda yeterli gelir mi bilemiyorum ama benim saçlarım için çok uygun ve istediğim gibiydi verdiği hacim. Saçlarımı yağlandırmadı, sertleştirmedi. Çok hafif yapılı bir sprey.
John Frieda ürünlerini seviyorum. Düzenli olarak Onarıcı Şampuan-Saç Kremi ve Bukle Belirginleştirici Şampuan ve Saç Kremini kullanıyorum. Yine indirimlerde yakalarsam başka ürünlerini de deniyorum ara ara. Benim için tek sorun ürünlerinin biraz pahalı oluşu, özellikle internet üzerinden daha uygun fiyatlarla yakaladıkça almaya çalışıyorum.

8 yorum:

  1. Ben de saçlarımdaki kabarıklık için John Frieda kullanmayı düşünüyorum bakalım ben de memnun kalacak mıyım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu ana kadar kullandığım ürünlerini beğendim, umarım siz de seversiniz :)

      Sil
  2. John Frieda ürünlerini hiç denemedim nedense ama merak etmiyor da değilim.Güle güle kullan canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben bir kaç ürününü kullandım ve çok memnun kaldım. Özellikle şampuanı ve aç kremi vazgeçilmezim oldu. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Bilginiz ivin tesekkur ederiz bloguma beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz bloguma.
      geleceğim mutlaka iade-i ziyaret için :)

      Sil
  4. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoşgeldiniz :)
      En kısa zamanda geliyorum iade-i ziyaret için :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)