7 Ekim 2015 Çarşamba

Bitenler #62

Nivea Canlandırıcı Vitamin Maskesi; Canlılık ve nem vaadi olan bir maske. Kullanığımda bir problem yaşamadım. Kış aylarında tekrar alabilirim.
Nivea Goodbye Cellulite Gel-Cream; Selülite savaş açtım :) Başka ürünlerle birlikte kullandım, etkisinden çok emin değilim ama bu tarz ürünleri yıllardır hergün değile de haftada 2-3 kere şeklinde kullanıyorum mutlaka. Vaadedildiği kadar olmasa da bence düzenli kullanımda etkileri var.
John Frieda Onarıcı Bakım Kremi; Bu seriyi seviyorum. Şampuanını da kremini de severek kullanıyorum. Elimde sürekli yedeği olanlardan.
Benri Pamuk; Bir dönem epeyce stoklamışım. Hala bir kaç paket var elimde.
Wellmaxx Serum; Wellmaxx sserumları Hyaluron ekstresi içeriyor ve yaşlanma karşıtı, elastikiyet verme, dolgun ve canlı gösterme, yaşlanma, kırışıklık karşıtı v.s. gibi özellikleri var. Benim ki 1 kullanımlık, pek birşey anlamadım.
Pco  Plasenta maskesi; Hyaluronik Asit, Kollagen, Kojik Asit, Koyun plecentası, Vitamin E, Vitamin C, Aloe Vera içeren bu maskenin hücre yenilenmesi, cilde nem kazandırma, antioksidan etki, cilde elastikiyet ve dolgunluk verme, akne aktivitelerinin azalmasına yardım etme v.s. gibi bir çok vaddi bulunan bir maske. Kullandığım sürede cildimde aydınlanma, kızarıklıklarda azalma, canlılık gibi değişiklikler gözlemledim. Maskeyi beğendim ama maalesef fiyatı çok yüksek. Belki uygun bir fırsat olursa kullanmak isterim ilerde.
Bee Beauty Vitamin & Shea Yağı Özlü Vücut Kremi; Çok severek kullandım. Yazısı burada
Skin 79 Maske; Detaylı yazısını yazacağım ilerde.
Avene Güneş Kremi SPF 30; Çok severek kullandım. 3-4 senedir bu kremi kullanıyordum. Yazısı burada 
The Balm Balm Shelter; Bitmeyen renkli nemlendirici yapmışlar! Bitmedi, bitmedi, bitmedi. Sona doğru oksitlenmeye başlamıştı ama severek kullandım. Yazısı burada
Latschenkiefer Ayak Balsamı; Nemlendirmesi orta halli bir ayak kremi. Çok kuru ayaklarda işe yarayacağını düşünmüyorum. Kullandıktan sonra bir çorap giyilerek etkisi arttırılabilir.
Colgate Plax Sensitive; Ağız bakım sularını pek düzenli kullanamıyorum. Kullandıklarım arasında en beğendiklerimden biri oldu. Fakat hiç ekonomik değiller.
Seranem Şampuan; Yazısı burada
Dove Saç Dökülmesi için Serum; Yazısı burada
Yves Rocher Elixir 7,9 Serum; Çok bir şey anlamadım ama merak ettiğim ürünler arasında.

10 yorum:

  1. Nivea selülit jeli düzenli kullanımda gerçekten etkisi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda bir çok ürün etkili de ben o kadar düzenli kullanamıyorum. Keşke az daha disiplinli olsaydım :)

      Sil
  2. Benim benri pamuk da bitti geçen gün :)

    YanıtlaSil
  3. bereketli bir ay olmuş canım darısı diğer aylara...:-))

    YanıtlaSil
  4. Wellmaxx ürünlerini çok merak ediyorum fkat henüz deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de işte ucundan denemiş oldum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)