21 Ekim 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #94

Yine bir bol yemeli-içmeli post daha....
Yaz meyvelerini özleyeceğim. Meyvesiz yapamayan ama kış meyvelerini çok da sevmeyen biri olarak soruyorum; Kışın ne yiyeceğiz biz? :)


Ben bu yaz da bol bol gezdim. 
Beyoğlu Gazozu, Çine Böreği... Çine böreği evde yapılmış değil, Geçerken Çine'de sevdiğimiz bir börekçiden alındı.

Kahve ve portakallı bişiler

Doğal Adres alışverişi. Tereyağ da peynirlerde nefisti. Hatta evde Trabzon'dan gelen mısır unu da olunca muhlama oldu bir kısmı :)

Yine bu kitap ve okurken yeme alışkanlığı :) Ya da yerken okumak mı desem? :) 

Vişneli ve limonlu dondurma diye bir gerçek var. 

Ayranla bu Greta krakerler iyi gidiyor.

Dolapta ramazan pidesi buldum sandviç yaptım hemen :) Yanına da aç bir Gagoz :)

6 yorum:

  1. Kahvaltı yapmadan baktığım için ağzım sulandı :D
    Börek harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tehlikeli paylaşımlar yaptım ben yine :)

      Sil
  2. o üzümlerin güzelliği nedir öyle gözüm kaldı resmen :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı meyveler kışın da olmalı :)

      Sil
  3. o portakallı çikolata gibi şeyi nerden aldın yaa bi de greta krakeri :) nostalcik gibi olmuş nedense bu yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakallı çikolata İngiltere'den geldi ama Greta kraakerler Şölen markasının, Carrefour'da Migros'ta satılıyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)