18 Ekim 2015 Pazar

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #93

Günebakanlar, ayçekirdekleri ya da ismi her neyse... Çok güzeller


Ne varsa yerel gazozlarda var. Beyoğlu Gazozu, şişesine bayılıyorum. Vazo olarak devam ediyor şu anda hayatına bu şişe :)

Gagoz'u da denedim. Bu şişe de vazo olacaktı ama anneme kurban gitti :(

Meydan AVM



Bu yaz ben :)

Kola bağımlılığımdan kurtuldum gazoz bağımlısı oldum. 

Menengiç kahvesi denedim. Hala doğru şekilde pişirdiğimden emin değilim. Türk kahvesi gibi cezvede ama sütün içerisinde yapıyorum. Ama -zift gibi- yapışkan ve yoğun yapıda ve tam karışmıyor, erimiyor. Sağlığa çok faydalıymış ama. 

2 yorum:

  1. Menengiçi ben de deneyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı olduğunu okudum. Faydası yüzünden içiyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)