16 Ekim 2015 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #92

Alibeyköy Barajı

Burası Sultangazi Kent Ormanları... Sultangazi karışık bir semt, sürekli olaylar v.s. çıktığı için dışardan gelenlerin pek bilmediği, uğramadığı bir yer Kent Ormanları. Gelenlerin çoğunluğu çevre mahallelerden. Hatta o kadar evlerle içiçe de ki yürüyerek geliyorlar insanlar pikniğe. Faka bir sorun var ki, insanlar çok pis. Yani mahallende böyle bir yer var, en temiz hava almaya, piknik yapmaya geliyorsun ama çöpünü orada bırakıp geri dönüyorsun. Gördüğüm en kirli piknik alanlarından. Araç girişinin paralı olduğu ama temizlik ile ilgili hizmetin olmadığı bir yer işte.
Biz buraya ilk defa çook uzun yıllar önce teyzem emekli olduğunda bizler için piknik düzenlediğinde gelmiştik.. O zaman henüz keşfedilmemişti ve temizdi. Doğayı mahveden insanlara ve buna göz yuman her türlü yöneticiye çok çok kızıyorum.. Koy bakalım Avrupa'a ki gibi cezalar, bakalım ne yapıyor insanlar?
Keşke benim evimin yakınında da böyle bir yer olsa, yürüyüş yapsam, çay demlesem gitsem orada içsem, piknik yapsam diyorum insanlar ağacını kırıyor, çöpünü döküyor. Anlamam mümkün değil bu insanları. Ne kadar şanslı olduğunu farketmeyen, insanlıktan çıkmış insanların ülkesi.


Çok sinirlendim bu yazıyı yazarken.... Tamam sakinim şu an :)





Burası yine Kent Ormanı içerisinde ki hobi bahçeleri. Kiralayıp minik bahçenizi ekiyorsunuz. Güzel bir fikir, evime yakın olsa ben de düşünürdüm. 

2 yorum:

  1. çok güzel kareler yakalamışsın yine ve ağaçları katledenlere sinirlenmekte çok haklısın doğayı koruyacaklarına mahfediyor insanlarımız çok acı :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirlenmemek mümkün olmuyor görünce. Teşekkür ederim, manzara fotoğrafı çekmeyi seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)