14 Ekim 2015 Çarşamba

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #91

Tokat'ın meşhur yemeği Bat yaptık yine. Tam yazlık, hafif, diyet yapanlara uygun. Bayılıyorum ben.

Kitap okuma saati. Yalnız bitmeyen kitap yapmışlar :)

Meydan AVM'deyim. Bi markete girip çıkıcam aslında .

Bi markete girip çıkıcam kombinim :)

Ya bunu seven var mı? Ben çaya şeker atarım, şekerli şeyler severim ve şekerden kaçmam ama bu çok çok çok tatlı. Bir kaç ısırıktan sonra yoluma limonlu ve vişneli dondurma ile devam ettim. Sevmedim :(

Bu yazın favori meyvesi şeftali ve nektarindi. Üzerine 2-3 bardak su içtiğim için yani susattığı için dondurmadan bile nefret ettim bu yaz. Oysa şeftali öyle miydi? Ferahlık veriyordu, susatmıyordu. Özleyeceğim :)
Yeşil mercimek salatası ve kitap okuma saati.

Artık -tek kişilik olanlardan- sadece bu dondurmayı seviyorum.

Biz kahvaltı pikniği yaptık. Kahvaltılıklarımızı çayımızı aldık, burada manzaraya karşı pikniğimizi yaptık. Güzeldi :)
Doğada ben :)

12 yorum:

  1. Nugger ve mercimek salatası !! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nugger çok tatlı geldi bana ama :( Mercimek salatası süper ama, sık sık yapmaya karar verdim :)

      Sil
  2. Bir Tokatlı olarak Bat ı köy ekmeğiyle her gün yiyebilirim. Ama yapan kişi babaannem olursa, size de afiyet olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün yiyemem ama haftada 1 yapılsa yerim :) Annem de güzel yapar.

      Sil
  3. konstantiniyye oteli çok mu zor ilerleyen bir kitap bu aralar hiç başlamayayım o zaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, kitap akıcı, seri okunabilir ama benim o ara pek kitap okuyacak vaktim yoktu 1-2 sayfa 1-2 saya okudum, bitmek bilmedi maalesef.

      Sil
  4. bat hiç yemedim ama çok duydum, maydanoz varsa yiyemem ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maydonozsuz da yapılabilir. Ekşimsi bir tadı var ve ben bayılıyorum :)

      Sil
  5. Nugger'ın o şeklini hiç görmemişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa denemiştim ama sevmedim.

      Sil
  6. kitabı çok merak ediyorum ama nedense elim gitmiyor birtürlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle oluyor. Güzel kitap ama. Umarım okur ve seversin sen de.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)