9 Ekim 2015 Cuma

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #90

Minik kuşum Hollanda yolcusu :(

Havaalanındayız

Ben yine yollarda

Kitap okuma saati (ya da abur-cubur saati)

Portakallı bi'şeyler :) Kardeşim İngiltere'ye gitmişti, gelirken neler almış neler :)

Peynire bayılırım. Artık yurtdışından gelen yakınlarım bana peynir getirmeye başladı :)

Çok seviyorum ki :)

Kitap, az kahveli soğuk süt ve İngiltere'den gelen muhteşem tadı olan naneli şekerlerim. Kitap keyfi zamanı :)

Bu şekerler bir harika

Çine böreği

14 yorum:

  1. abur cuburlara bayıldım tabi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de, en sevdiğim :)

      Sil
  2. hımmmm peynirler lezzetli görünüyor...
    afiyet olsunn

    YanıtlaSil
  3. bende cok severim cesit cesit peynir yemeyi, afiyet olsun tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peynir sevilmez mi hiç Vivacım :) Teşekkürler canım

      Sil
  4. Çine böreği nasıl yapılıyor ? Hiç duymadım da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çine böreğini yapmıyorsunuz, Aydın'ın Çine ilçesine yolunuz düşerse oradan alıyorsunuz :) Açıklamayı unutmuşum :)

      Sil
  5. Acıktıgımı hissettirdiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın önemli bir bölümünü yemek oluşturunca bu başlık altına ki fotoğraflar tehlikeli oluyor maalesef :)

      Sil
  6. Allah kavuştursun. Bir an önce gelsinler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler :)
      Döndüler bile

      Sil
    2. en iyi yeğen, yurtdışından kozmetik getiren yeğendir diyelim o zaman :))

      Sil
    3. Henüz minnaklar, büyüyünce bu konuda ciddi planlarım var :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)