6 Ekim 2015 Salı

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #89

Mimar Sinan Parkı'ndan manzaralar

Kuzular yani yeğenlerim babalarının ve bizim büyüdüğümüz yerleri görmek istediler. Kumburgaz'a doğru yola çıktık. 

Burası Kumburgaz. Kardeşlerimin ve benim ilk denize girip yüzme öğrendiğimiz, büyüdüğümüz yer. Şimdi çok değişmiş. 


Hatırlı kahveler içtik.

İngiltere'den kardeşim gelmiş, bende bir bayram havası.

Brandium AVM Burger House'de bir Sevda klasiği. Rokforlu burger deniyorum. 

Brandium AVM'de Jokerland'dayız. 

İtfaiyeci güzelim :)

6 yorum:

  1. Ayaklı fincanlar çok hoşuma gidiyor nedense. Rokforlu burger nasıl bir şey?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum ayaklı fincanları. Rokforlu burger eğer rokfor seviyorsan nefis bir şey. Rokfor ağır bir peynir, herkes sevmeyebiliyor da ben bayılıyorum :)

      Sil
  2. Kumburgaz çok temizdi bir kaç kez gitmiştim eskiden. güzel bi yer çok şanslısın. çocukken güzel bi yerde vakit geçirebilmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, özellikle biz büyürken altın çağını yaşıyordu. sonra biz büyüdük ve kirlendi dünya :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)