5 Ekim 2015 Pazartesi

Bath &Body Works Daisy Dreamgirl Duş Jeli

Bath &Body Works Daisy Dreamgirl Duş Jeli 2013- 2014 yıllarında çıkan Sweethearts koleksiyonundan. Şu anda satışta değil -sanıyorum- Üzerindeki notlarda papatya, amber ve mandalina içerdiği yazıyor. Bana göre biraz daha baharatlı/şekerli bir kokusu var. Google aramalarımda ayrıca greyfurt, manolya, bergamot, armut, frezya, yasemin, tutku meyvesi (passion fruit), sandal ağacı ve misk notalarını da barındırdığını öğrendim. Bana hem baharatlı hem de ferah gelmesinin nedenlerini öğrenmiş oldum. Hem yasemin, sandal ağacı, Çiçek, baharat, meyve herşey mevcut ama karmaşık değil.

Bath &Body Works ürünlerinden daha önce sadece Sweat Pea Body Butter'ı kullanmıştım. İkinci kullandığımda bu duş jeli oldu. She yağı, jojoba yağı, aloe vera ve e vitamini içeriyor. Aşağıda içeriğini eklediğim (temiz bir içeriğe sahip değil maalesef) Bath &Body Works ürünlerinin özelliği kokuları. İçerik takıntılı bir çok tanıdığım konu Bath &Body Works ürünleri olunca bu takıntısını unutuyor. Özellikle kalıcı kokuları nedeni ile çok popüler bir marka. Daha önce kullandığım body butter gibi bu duş jelinin de yoğun ve kalıcı bir kokusu var. Temizlemesi güzel. İçeriğinde ki SLSye rağmen cildimi kurutmadı. Bunun nedeni yazın daha fazla yağlanan cildim olabilir. Kuru ciltleri daha da kurutma riski var. Ve yine SLS sayesinde bolca da köpürüyor. Ama alerji-kaşıntı gibi bir durumla karşılaşmadım, bunu da özellikle belirtmeliyim.
Hafif baharatlı-şekerli bir kokusu olduğundan baygın yaz aylarında değil de bu aylarda kullanılması daha iyi olur. En azından ben öyle yapıyorum :)
Severek kullandığım bu duş jeli bana Makyaj Blogumun hediyesi. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum :)

6 yorum:

  1. Baharatlı kokuları seviyorum.Satışta olmamasına üzüldüm, hoş bath and body works mağazalarına oldukça uzağım ama yinede almak istediğim bir kaç kokusu var tavsiye üzerine, ulaşırsam muhakkak satın alıcam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle indirim dönemlerinde hiç aklında yokken bile insan kremlerini, kokularını ya da mumlarını almak istiyor. Ürünleri güzel ama, hakediyor . Umarım sen de deneme fırsatı bulursun en kısa zamanda :)

      Sil
  2. değişik bir duş jeli ilk kez gördüm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BBW ürünleri çok meşhurdur ama :)

      Sil
  3. B&BW duş jellerine ve sabunlarına bayılıyorum...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)