2 Eylül 2015 Çarşamba

Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan

Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan, kadınlarda sağlıklı saç gelişiminin sağlanabilmesi için geliştirilmiş; saç derisinin bakımını yapan, dökülme karşıtı, hacim verici, saçların dayanıklılığını artıran çok özel bir şampuandır. Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan, içeriğinde bulunan ve bilimsel araştırmalar ile kadınlarda saç dökülmesine karşı koyduğu gösterilen; T-flavanone, Adenozin, L-Carnitine-L-Tartrate ile saç gelişimini uyarır, dökülme karşıtı etkilerle yeni saç oluşumunu hızlandırır. İçerdiği diğer aktif madde; yeşil çay EGCG ekstresi ile saç gelişiminde rol alan vitaminler ve saçın yapısını güçlendiren özel bileşikler ile saç telleriningüçlenmesine eşsiz katkı sağlar.

Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan'ın vaatleri bu şekilde.
Saçlarımın normal olarak döküldüğü bir süreçte başladım Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan'a. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Köpürmesi orta. Yoğun bir yapısı var, bu yüzden az bir parça uzun saçıma yetiyor. 300 ml olduğu için de uzun bir süre kullanılabiliyor. Tüp şeklindeki ambalajı ilk başta hoşuma gitse de içinde ki ürün azaldıkça şampuanı ambalajdan çıkarmak zorlaşıyor. Fakat ambalaj değişikliğine gidilmiş, artık tüplü ambalajda değil.
Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan'ı saçımı yumuşacık yapması, kremsiz dolaşmadan açılmasını sağlaması adına çok sevdim. Hatta sırf bu yüzden bitene kadar kullandım. Dökülmeye hiç etkisi olmadı. Saçlarım -aynı dönemde nerede ise bütün arkadaşlarım dökülmeden şikayet ediyordu- mevsimsel nedenlerden önce normal sonra da şiddetli şekilde dökülmeye devam etti. Ayrıca sanırım içeriğinde bulunan SLS ve türevleri nedeni ile seboreik dermatitimi etkiledi ve kaşıntıya, pullanmaya sebep oldu. Açıkçası her şampuan saçımı yumuşacık yapmıyor ve seboreik dermatiti şiddetli bir biçimde yaşamıyorum. Bu yüzden kullanmayı kesmedim, hatta şampuanı bitirdim.
Revigen Kadınlar İçin Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan'ı saç dökülmesi için doktor tavsiyesi ile kullanan teyzem çok seviyor. Dökülme konusunda işe yaradığını söyleyenlerde var. Beğeni konusu kişiden kişiye değiştiği için kesin olarak denemeyin diyemem. Ama ben yumuşatma özelliği haricinde beğenmedim bu şampuanı.
Eczanelerden ve çevrimiçi kozmetik sitelerinden satın alınabiliyor. Fiyatı 34TL.

8 yorum:

  1. bende forumlarda genelde olumsuz duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzem doktor önerisi ile kullanıyor ve çok memnun. Seboreik dermatitimi azdırmasa verdiği yumuşaklık nedeni ile çok sevdiğim bir şampuan oldu aslında.

      Sil
  2. Saç dökülmesine karşı hiç bir şampuanın faydasını görmedim ben. Sadece bir bakım yağı sorunumu çözdü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC Şampuandan çok memnundum ben dökülme ile ilgili. Hangi bakım yağı acaba?

      Sil
  3. ben tek kullanımlığını denedim fena değildi ama bir kere kullanımdan hemen anlayamadım tabi, fiyatı sebebiyle de almak istememiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle dökülmeye karşı vaadi olduğu için bir kaç hafta denemek gerekiyor tabi. Fiyatı da yüksek, keşke etkili olsa da fiyatına bakmadan alsak :(

      Sil
  4. Saç dökülmemi çok önlemedi ama yumuşatma parlatma süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, yumuşatma parlatma süper. Kaşıntı yapmasa sürekli alabilirdim o yumuşaklık için.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)