18 Eylül 2015 Cuma

Kendi Dokulu Ojeni Kendin Yap; Cecile 48 & Golden Rose Jolly Jewels 104

Cecile 48 ojeyi daha önce yazmıştım. Hafif pürüzlü yapısı ve zor sürümü yüzünden tırnaklarımda ki duruşunu sevsem de 1-2 kere kullanıp bir daha kullanamamıştım. Fakat öylece kenara atmakta istemedim bu ojeyi. Yine daha önce yazdığım Golden Rose Jolly Jewels 104 ojeyi çok sevmiştim ve kullanmaktan artık yarısından fazlası bitmişti.

Golden Rose Jolly Jewels 104 ojeyi Cecile 48 ojenin şişesine döktüm ve fırça yardımı ile iyice karıştırdım. Ortaya böyle mükemmel görünümlü bir oje çıktı. Rengini, tırnağımda duruşunu çok sevdim.
Ojelerimi genellikle sonuna kadar kullanmaya çalışıyorum. Bazen kullanmaktan sıkılınca içinde bir kaç kullanım kalmış ojelerimi birbirleri ile karıştırıyorum ve ortaya harika sonuçlar çıkıyor. Yeni karışımlarımda görüşmek üzere :)

8 yorum:

  1. karışım fikrine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara sıkıldığım ojelerde yapıyorum, ortaya güzel şeyler çıkıyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de çok beğendim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İlginç??? Ben çok beğendim, tam düşündüğüm istediğim gibi oldu :)

      Sil
  4. İlk fırsatta ben de yapayım bakalım nasıl bişey çıkacak:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)