6 Eylül 2015 Pazar

Foot Doctor Nemlendirici Ayak Kremi

Aslında baktığımda, ilgilendiğimde bir sorun yaşamasam da ayaklarımı hep ihmal ediyorum ve çığrından çabucak çıkıyor. Yazın evde terliksiz dolaşmaktan kışın da ayakkabıların çorapların içinde havasız kalmaktan topuklarım sürekli sertleşiyor.Sürekli elimin altında bir ayak kremi bulunduruyorum. Ama konu kullanmaya gelince ihmalkar davranıyorum.
Vaatleri;
Yaz aylarında açık ayakkabılar ve terlikler sayesinde hava alan ayaklarımız; kışın kalın çoraplar, botlar ve çizmelerin içerisinde havasız kalır. Uzun süre hava almayan ayaklar kurumaya ve sertleşmeye başlar.
Foot Doctor Nemlendirici Ayak Kremi, yüksek NMF (Natural Moisturising Factor) içeriği ile cildin alt tabakasındaki nemi üst tabakaya iletirken, aynı zamanda havadaki nemi de cilde hapseder. Cildin uzun süre nemli kalmasını sağlarken aynı zamanda cildi besler. Cildi derinlemesine nemlendirerek doğal yenilenme süreci için ihtiyacı olan ideal ortamı sağlar, sertliğini azaltır; cildi esnekleştirir, parlak, yumuşak ve diri bir görünüm kazandırır. Geliştirilmiş formülü sayesinde cildin sertleşmesini ve çatlamasını engeller. İçeriğindeki E vitamini sayesinde, düzenli kullanımda cildin kuruluğunu giderir.
Foot Doctor Nemlendirici Ayak Kremini Gratis'ten almıştım denemek için. Kremden daha yoğun bir yapıya sahip. Buna rağmen kolay sürülüyor ve emiliyor. Hafif ve hoş bir kokusu var. Nemlendirmesi orta, sertleşme veya çatlama sorunu olmayanlar için daha uygun olabilir. Fakat çok sert topuklara göre değil kesinlikle. Ben etkisini arttırmak için sürdükten sonra çorap giyiyordum ya da başka kremlerle karıştırıp uyguluyordum. Fakat yaz gelince çoraplı uygulamaya devam edemedim.
Maalesef içeriği de pek temiz değil. Bu yüzden tekrar alabileceğim bir ayak kremi değil maalesef.

6 yorum:

  1. İçerik çok önemli bence de. Ayrıca ayak bakımını da hiç ihmal etmemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak bakımı en ihmal ettiklerimden. İnşallah bu kış daha dikkatli olacağım bu konuda.

      Sil
  2. Bazı ayak kremleri Vaadlerini yerine getiremiyor maalesef :/

    YanıtlaSil
  3. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Blogunuzu okuyorum ama google+ yorumlarına ayarlanmış, yorum yapamıyorum maalesef. Bilginiz olsun.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)