19 Eylül 2015 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #86

Etli, mantarlı, soya soslu noddle yapacaktım ama ufak bir eksiğim vardı :) Noddle yoktu :) Noddle yoksa spagetti yeriz biz de dedim. Noddle bulamazsanız spagetti yiyiniz :)


Meydan AVM'nin alt katına ne olmuş öyle?

Meydan AVM'de bi değişiklikler bi değişiklikler. Çok şık olmuş.


Gazozlara taktım.

Şölen'in bu lokumu şahaneymiş. Gördüğünüz yerde kaçırmayın.

Tantuni yemezsem ölecekmişim gibi bir hastalığım var. MR Tantuni'deyiz.


Sini Baklava'dan bayram baklavası.

Annemden inciler :)

9 yorum:

  1. Meydan Avm'ye uzun zamandır uğramamıştım,merak ettim şimdi değişiklikleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt kat çok güzel olmuş ama hala tam olarak açılmamıştı.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Benim de görür görmez aklıma kahve geldi.

      Sil
  3. Bogunuzu takibe aldık. Bize de bekleriz :)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hoşgeldiniz. Geliyorum en kısa zamanda iade-i ziyarete :)

      Sil
  4. Karnım acıktı şu an, ki tantuni hastasıyım bende.:) Ama burada ( bu lanet şehirde.) güzel yapabilen bir yer bulamadım. Tantuni diye tavuk sote satıyorlar.:D

    Ayrıca noddle olmasa da olur, spagetti candır.:* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tavuk tantuni burda da var, denemedim bile :) Olmadı saç tava varsa evde kendin yap daha iyi :)

      Sil
  5. postların beni acıktırıyor :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)