17 Eylül 2015 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #85

Marmaris'te son günüm



Abim tekne turizmi yapıyor. Burası teknelerin yeri, turdan dönüyorlar. Tam karşıdaki mavi bayraklı olan.
Biri yanaştı diğeri de geliyor

Geldiler. Ablamla ortanca yeğenim turdaydı, ufaklıkla onları karşılamaya geldik.

Ben İstanbul'dayım. Gitmeden tomurcuklanan, canlanan orkidem açsın diye gözünün içine baktım. Ben gidince açtı. Gelince ilk iş orkideme koştum :) 3 çiçek 2 tomurcuk var.

Bazı akşamlar çok güzel değil mi?


Görmüyorsunuz ama (arka tarafta kaldı) tomurcuklardan biri daha açtı. Bir tomurcuk kaldı açacak :)

Yaz meyveleri diye bir şey var :)

11 yorum:

  1. tekne turları ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an bir tekne turuna ihtiyacım var üstelik marmarise 1 saatlik uzaktayım. Ama şartlar elverişli değil maalesef. Orkide de ne güzel açmış öyle yaa. Çiçek yetiştirmek çok eğlenceli bir olay gibi gözüküyor. Çiçek yetiştiren kimi görsem büyük bir hevesle söylenen "bak çiçeklerim büyüdüler ne güzel oldular" cümlesini işitiyorum mutlaka. Nasıl da mutlular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muğla'dasınız sanırım. Bu sene ben de çıkamadım tura, özledim ben de turları. Ben pek evde çiçekten hoşlanmam aslında ama bunda inat ettim açtırdım :) Bende de var artık o ''çiçeğime bak' hevesi :)

      Sil
  3. Marmaris'te sadece 10 gün kalabildim.Bir gecemizi de merkeze ayırdık.Hiç mi hiç yetmedi ne yazık ki ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de 10 gün kalabildim. Ramazanı, ev, çocuklar, deniz arasında bana da hiç yetmedi. Olsun yine de güzeldi :)

      Sil
  4. Aslında şimdi marmarisin falan en güzel zamanlarıdır :/ orkidelerimiz hiç solmasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitsek mi bayramda o zaman :) Orkidelerimiz olmasın, amin :)

      Sil
    2. ah ah ne güzel olurdu. Ama ben Teyze oldum, gitmem ^.^

      Sil
  5. ah bu deniz her görüşümde biraz daha özlüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de, çocukken ne güzel sabah gider akşam çıkardık yine öyle olsa keşke :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)